Storytime
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Im not okay

2 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Annie Ti Heinä 12, 2022 8:27 am

Luca virnisti tuntiessaan Rion otteen ranteistaan voimistuvan hänen mainittua muille miehille flirttailun uudelleen jos sillä saisi näin hyvää seksiä. Rio myös painoi koko kehonsa voimakkaammin häntä vasten ja kiihdytti tahtiaan vetäytyen välillä kokonaan ulos työntyen uudestaan voimalla hänen sisäänsä. Toisen työnnöt ja rajummat otteet saivat hänet voihkimaan äänekkäästi, tällämenolla hän laukeaisi pian. Rion yllättäessä hänet istuessa sängylle ja nostaessa hänet nyt selin tuon syliin nojasi Luca takaraivoaan Rion hartiaan samalla kun teki parhaansa nostellakseen itseään toisen sylissä. Voi luoja, tässä asennossa toinen tuntui uppoavan vieläkin syvemmälle. Luca painoi huulensa kiihkeään suudelmaan tuon omille ja muutamaa työntöä myöhemmin laukesi jälleen kovaan ääneen Rion nimeä huutaen. Hänen oma orgasminsa sai hänen lihaksensa supistelemaan voimakkaasti Rion elimen ympärillä ja pian hän tunsi toisen työntyvän mahdollisimman syvälle hänen sisäänsä ja laukeavan.

Annie
Ray

Viestien lukumäärä : 3695
Join date : 06.11.2016
Ikä : 32

https://storytime.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Nanna Ti Heinä 12, 2022 9:43 pm

Rio tunsi nuoremman lihaksien supistelevan entisestään hänen elimensä ympärillä ja Lucan laukeavan hänen nimeään voihkien. Se riitti myös hänelle itselleen ja hän laukesi vain muutamaa työntöä myöhemmin syvälle nuoremman sisään. Hitaasti hän vetäytyi ulos nuoremman sisältä päästäen otteensa tämän ranteista. Uupuneena hän kävi makaamaan sängylle vetäen nuoremman viereensä.
Pitkään he olivat hiljaa ja tasailivat hengitystään kahden intensiivisen aktin jälkeen. Rio vilkaisi vieressään makaavaa nuorempaa poikaa ja nosti katseensa kattoon. ”Kerro mulle jotain itsestäsi?”, vanhempi pyysi hiljaa.
Nanna
Nanna

Viestien lukumäärä : 3720
Join date : 07.11.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Annie Ti Heinä 12, 2022 10:51 pm

Luca henkäisi uupuneena Rion vetäytyessä hänen sisältään ja päästäessä otteensa hänen ranteistaan lysähtäen hänen vierelleen sängylle. Kaikki hänen raajansa olivat kuin spagettia ja niin hän antoi Rion vetää itsensä lähelleen käpertyen vanhemman kainaloon laskien päänsä tuon rintakehälle kuunnellen Rion nopeaa sydämmensykettä ja vielä kiihkeää hengitystä. Hetken he molemmat vain makasivat siinä toipuen kahdesta äskeisestä aktista kunnes Rio yllättäen pyysi hiljaa häntä kertomaan tuolle jotain itsestään. Luca puri mietteliäänä huultaan ja alkoi piirrellä etusormellaan kuvioita vanhemman rintakehään. "Mä.. mun äiti kuoli ku mä olin 15 siitä saakka mä oon ollu yksin." Hän totesi hiljaa. "Ei mulla sillon ollu mitään käsitystä talouden pyörityksestä ja äidin sairaalalaskujen takia mä menetin meidän talon ja päädyin asuun kadulle ja kodittomien majaan vähän vaihdellen." Hän jatkoi hiljaa.

Annie
Ray

Viestien lukumäärä : 3695
Join date : 06.11.2016
Ikä : 32

https://storytime.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Nanna Ti Heinä 12, 2022 11:16 pm

Rio kietoi vaistonvaraisesti kätensä nuoremman pojan ympärille tämän kertoessa hänen äitinsä kuolleen pojan ollessa 15. Siitä saakka tuo kertoi olleensa yksin ja asuneen vuoroin kadulla tai kodittomien majassa. ”Mä olen pahoillani”, hän sanoo hiljaa. Ei hänen omakaan lapsuus ollut helppo, mutta silti hän ei osannut kuvitellakaan mitä kaikkea toinen oli joutunut kokemaan. ”Mä en ole tavannut äitiäni koskaan”, Rio aloitti ja piti pienen tauon. ”Äiti sai raskausmyrkytyksen mua odottaessani… Sillä oli takana aiempi keskenmeno ja se tiesi ettei me molemmat tulla selviämään synnytyksestä… Äiti oli kuitenkin päättänyt, että tapahtuipa sille itselleen mitä tahansa se haluaa mun syntyvän”, vanhempi jatkoi vakavalla äänellä. ”Mä olen koko elämäni elänyt syyllisyyteni kanssa siitä, että mun olemassa olo on syy siihen ettei mulla ole äitiä ja mun isä menetti elämänsä rakkauden… Mä saan kuulla siitä joka kerta, jos isä soittaa mulle” Rio selitti huokaisten raskaasti.
Nanna
Nanna

Viestien lukumäärä : 3720
Join date : 07.11.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Annie Ti Heinä 12, 2022 11:22 pm

Luca tunsi olonsa hieman helpommaksi Rion kietoessa kätensä hänen ympärilleen ja sanoessa hiljaa olevansa pahoillaan. Sitten tuo puolestaan kertoi, ettei ollut tavannut äitiään koskaan sillä tuo oli kuollut raskausmyrkytykseen minkä takia tuo oli saanut koko elämänsä elää kantaen syyllisyyttä siitä, ettei tuon äitiä ollut ja että tuon isä oli menettänyt elämänsä rakkauden. Toisen sanat saivat hänet kohottautumaan käsivartensa varaan katsoen Rioa vakavasti vieden toisen kätensä toisen kasvoille. "Hei, se ei oo sun syysi, sun äitisi tiesi riskit mutta se rakasti sua jo silloin niin paljon, että se valitsi sun elämän omansa sijasta. Eikä se todellakaan haluais sun kantavan syyllisyyttä omasta päätöksestään." Luca sanoi painaen otsansa toisen omaa vasten halaten sitten toista tiukasti. Heidän molempien elämät tuntuivat saaneen raskaan alun, jolla varmasti oli vieläkin vaikutusta heidän elämiinsä nyt.

Annie
Ray

Viestien lukumäärä : 3695
Join date : 06.11.2016
Ikä : 32

https://storytime.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Nanna Ti Heinä 12, 2022 11:41 pm

Rio itki harvoin, mutta nuoremman kohottautuessa käsivartensa varaan ja laskiessa toisen kätensä hänen poskelle oli kyynelten pidättely vaikeaa. Lopulta tämän sanat kuullessaan, tunsi hän silmänurkkiensa kostuvan. Hän oli kuullut saman mumminsa lausumana lukemattomia kertoja, mutta se ei silti poistanut hänen syyllisyyden tunnettaan. ”Sä kuulostat ihan mun mummilta”, vanhempi poika naurahti vähäeleisesti yrittäessään keventää tunnelmaa. ”Opiskeletko sä jotain vai oletko sä töissä jossain vai molempia?”, Rio luetteli kysymyksiä nuoremmalle. Hän halusi kuulla jotain vähemmän traagista, kun sen että he molemmat olivat menettäneet äitinsä aivan liian aikaisin.
Nanna
Nanna

Viestien lukumäärä : 3720
Join date : 07.11.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Annie Ke Heinä 13, 2022 12:04 am

Luca silitti Rion poskea hellästi huomaten tuon silmien kostuvan ja suukotti tuon huulia hellästi. Rion naurahtaessa, että hän kuulosti ihan tuon mummilta saaden Lucan virnistämään. "Kuulostaa viisaalta naiselta." Hän vastasi silmää iskien. Rion jatkaessa hieman kevyemmällä aiheella tiedustellen opiskeliko vai työskentelikö hän vai kenties molempia. Toisen kysymys sai hänet huokaisemaan, "Mä opiskelen stipendillä leipuri kondiittoriksi, ja työskentelen siellä kahvilassa jossa mä pyörryin." Hän vastasi huokaisten. "Ja mulla on vuokralla pieni yksiö, ja siihenkään mulla ei oo kohta varaa koska mä sairasloman takia menetin useemman työvuoron jotka mä kipeesti oisin tarvinnu, mutta Pol lupas et mä voin asua sen luona kunnes keksin pysyvämmän ratkasun." Luca jatkoi laskeutuen takaisin vanhemman kainaloon piirrellen taas tuon rintakehään sormellaan. "Sä oot kai lääkkiksessä, koska olit siellä sairaalassa töissä.. sä et ainakaan näytä riittävän vanhalta et oisit jo valmis lääkäri." Hän heitti sitten katsoen Rioa ilkikurisesti virnistäen.

Annie
Ray

Viestien lukumäärä : 3695
Join date : 06.11.2016
Ikä : 32

https://storytime.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Nanna Ke Heinä 13, 2022 12:27 am

Rio naurahti nuoremman sanoessa hänen mumminsa olevan viisas nainen. ”Sano toi mummille niin se jumaloi sua lopun elämään”, vanhempi virnisti hyväntahtoisesti. Nuoremman kädet hänen paljaalla ihollaan saivat hänet sulkemaan silmänsä ja huokaamaan mielihyvästä. Tämän sitten kertoessa opiskelevansa kondiittoriksi ja olevansa töissä kahvilassa jossa oli pyörtynyt, nyökkäsi vanhempi ilmastaakseen kuuntelevansa. Nuorempi jatkoi asuvansa pienessä yksiössä jonka kuitenkin menettäisi pian rahahuolien ja väliin jääneiden työvuorojen takia. Rio avasi silmänsä ja katsoi nuorempaa poikaa. He elivät hyvin erilaista elämää. Hän asui ”perinnöksi” saamassaan asunnossa ja oli hyvä palkkauksesta työssä toisin, kun toinen. ”Joo, mä työskentelen opetussairaalassa ja sinä päivänä, kun sä pyörryit mulla oli vuoro ensiavussa”, Rio täydensi nuoremman kysymyksen hänelle. Vanhempi kohottautui kyynärpäänsä varaan ja kohotti nuoremman katseen kohtaamaan omansa. ”Muuta mun luo”, Rio ehdotti odottaen jännittyneenä nuoremman reaktiota. ”Sä joudut kyllä jakamaan sängyn mun kanssa, mutta mä voin luvata antaa sulle yhden kaapeista omille vaatteillesi”, vanhempi jatkoi virnistäen.
Nanna
Nanna

Viestien lukumäärä : 3720
Join date : 07.11.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Annie Ke Heinä 13, 2022 12:42 am

Luca virnisti hyväntahtoisesti Rion ilmoittaessa virnistäen, että hänen pitäisi toistaa kehunsa tuon mummille ja tuon mumminsa jumaloisi häntä. "Ehkä mä sanonkin jos me joskus tavataan." Hän vastasi virnistäen. Rion tavasta puhua hän saattoi päätellä Rion mummin olevan tuolle tärkeä, mikä ei ollut ihmekkään ottaen huomioon että tuon isä syytti Rioa tuon äidin kuolemasta, eikä Rio ollut koskaan tavannut äitiään. Hänen selitettyä opiskelu ja työskentely kuvioitaan kuunteli Rio avaten silmänsä hänen tiedusteltua tuolta tuon työskentelystä sairaalassa. Vanhempi vastasi työskentelevänsä opetussairaalassa jatkaen, että silloin kun hän oli joutunut ensiapuun oli Rio ollut työvuorossa siellä.

Hänen mainittua tilanteestaan asuntonsa kanssa nousi Rio kyynärpäänsä varaan ja kohotti hänen kasvojaan niin että heidän katseensa kohtasivat, ja pyysi häntä muuttamaan luokseen. Toisen sanat saivat hänen sydämmensä jättämään lyönnin välistä. "Ootko sä tosissas?" Hän kysyi hämmentyneenä, yhteen muuttaminen ei ollut mikään pikkujuttu eikä hän halunnut Rion kokevan, että tuon täytyi pyytää häntä muuttamaan luokseen koska hänen tilanteensa oli huonompi kuin tuon oma. Rion jatkaessa, että hän kyllä joutuisi jakamaan sängyn tuon kanssa, mutta hän saisi kuulema oman kaapin naurahti Luca ja siirtyi Rion päälle makaamaan asettaen reitensä juuri sopivasti Rion etumusta vasten. "Entä vuokran maksu.. mulla ei taida olla varaa kattohuoneistoon.. ellet sä hyväksy maksua luonnossa.." Hän kuiskasi viettelevästi Rion korvaan imaisten tuon korvalehteä liikuttaen reittään saaden sen hieroutumaan toisen etumusta vasten.

Annie
Ray

Viestien lukumäärä : 3695
Join date : 06.11.2016
Ikä : 32

https://storytime.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Nanna Ke Heinä 13, 2022 12:56 am

Lucan kysyessä oliko hän tosissaan yhteen muuttamisesta nyökkäsi Rio. Hän ei todellakaan ehdottaisi toiselle mitään tuollaista, jos ei tarkoittaisi sanojaan. Nuoremman vaihtaessa asentoaan siirtyessään hänen päälleen niin, että tämän reisi hieraantui hänen paljasta etumusta vasten sulki vanhempi silmänsä. ”Mä omistan tämän asunnon ja maksan ainoastaan käyttökulut. Luonnollisestikaan mun poi…”, vanhempi vastasi silmät edelleen suljettuina. Tajutessaan melkein sanoneensa jotain ensimmäistä kertaa sulki hän järkyttyneenä nopeasti suunsa. Meni pitkään ennen kun vanhempi avasi silmänsä ja kohotti katseensa nuorempaan. ”I don't know how to be a boyfriend.. but I want to learn”, Rio sanoi vakavalla äänellä ja katsoi nuorempaa silmiin.
Nanna
Nanna

Viestien lukumäärä : 3720
Join date : 07.11.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Annie Ke Heinä 13, 2022 1:03 am

Luca virnisti Rion sulkiessa silmänsä hänen asettuessa tuon päälle ja hieroessa reittään vanhemman etumusta vasten. Rio selitti omistavansa asunnon, ja maksavansa vain käyttökulut joten luonnollisestikkaan tuon poi... vanhemman lause keskeytyi ja Luca tunsi jälleen sydämmensä sykähtävän. Rio oli melkein kutsunut häntä poikaystäväkseen! Luca tunsi poskiaan kuumottavan ja hymyn pyrkivän huulilleen. Hän painoi punoittavat kasvonsa Rion rintakehälle ja kohotti katseensa vasta kun Rio puhui jälleen, selittäen ettei tiennyt miten olla poikaystävä.. mutta haluavansa oppia. Luca hymyili ja tunsi silmiensä kostuvan halaten Rioa tiukasti. "En mäkään tiedä.. opetellaan yhdessä." Hän vastasi halaten vanhempaa tiukasti. "Mä.. en silloin sanonut mut sä ehkä sen arvasitkin, että sä olit mun ensimmäinen.. muutenkin kuin sidonnan ja dominoinnin merkeissä." Hän sitten kuiskasi hiljaa Rion korvaan posket taas kuumottaen.

Annie
Ray

Viestien lukumäärä : 3695
Join date : 06.11.2016
Ikä : 32

https://storytime.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Nanna Ke Heinä 13, 2022 1:28 am

Tavatessaan Lucan ensimmäistä kertaa klubilla ei Rio todellakaan osannut ajatella, että kuukauden päästä siitä hän kutsuisi tuota poikaystäväkseen. Hän oli aina pitänyt itseään sen verran emotionaalisesti rikki olevana ja seksuaalisesti kieroutuneena ettei koskaan tulisi seurustelemaan. Hän ei ollut ennen nuoremman tapaamista, edes villeimmissä ajatuksissaan kuvitellut seurustelua jonkun kanssa. Luca kuitenkin oli viettänyt kuukauden tiivisti hänen luonaan eikä ainoastaan hänen lakanoissaan. Tuntui seurustelu ensimmäistä kertaa luonnolliselta jatkumolta. He olivat molemmat emotionaalisesti niin rikki, että yhdessä heistä tulisi kokonainen.
Lucan viimein vahvistaessa sen minkä hän oli alusta saakka jo tiennyt nyökkäsi Rio. ”Ei sen päättely vaatinut ihan hirveästi. Jo se miten sä reaktiot pelkkään kosketukseen kertoi sen olleen sun ensimmäinen kerta”, vanhempi vastasi ja suuteli Luca viipyillen.
Nanna
Nanna

Viestien lukumäärä : 3720
Join date : 07.11.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Annie Ke Heinä 13, 2022 1:36 am

Lucalla ei ollut ollut mitään odotuksia sen suhteen mihin hänen iltansa johtaisi hänen suunnatessa klubille ensikertaa. Hän oli toivonut löytävänsä samanmielisiä ihmisiä, kenties dominantin itselleen, mutta se että hän löytäisi poikaystävän.. ei hän ollut osannut toivoakkaan sitä. Hänen ystävänsä eivät tienneet hänen "pimeämmästä" puolestaan eikä hän ollut tuntenut sellaista yhteyttä kenenkään kanssa piilotellessaan todellisia mieltymyksiään että olisi halunnut edes koittaa seurustelua. Siinä Rio kuitenkin oli ollut, saanut hänen hengityksensä salpautumaan ensihetkistä saakka. Ensin he olivat aloittaneet vain seksillä, mutta lopulta hän vietti jo suuremman osan ajasta Rion asunnolla kuin omallaan, ja seksin lisäksi mukaan tuli myös yhteisiä ruokailuja ja vain nukkumista ja nyt Rion mainittua seurustelun tuntui se hänestä niin oikealta. Hänen myönnettyä Riolle tuon olleen ensimmäisensä, vastasi Rio ettei sen päättely ollut vaatinut paljoa jo hänen reaktionsa pelkkään kosketukseen kertoivat paljon. Luca tunsi poskiaan kuumottavan hänen vastatessa vanhemman suudelmaan. Sitten hän puri huultaan ja vei huulensa lähelle Rion korvaa, "Siitä saakka mun mä näin sut siellä sairaalassa.. on mulla ollut eräs.. fantasia.." Luca sitten kuiskasi ujosti.

Annie
Ray

Viestien lukumäärä : 3695
Join date : 06.11.2016
Ikä : 32

https://storytime.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Nanna Ke Heinä 13, 2022 1:51 am

Rio kohotti yllättyneenä kulmiaa nuoremman sanoessa ujostellen tällä olleen jokin fantasia siitä saakka, kun he olivat törmänneet toisiinsa sairaalassa. Vanhempi käänsi kysyvän katseensa nuorempaan poikaan. ”Sait mun huomion tai meidän”, Rio sanoi virnistäen ja käänsi nuoremman nopeasti alleen. Hän painoi omaa kohonnutta erektiota nuoremman etumusta vasten samalla, kun kuljetti kättään Lucan kyljellä. ”Mä olen pelkällä korvana valmiina kuulemaan lisää”, Rio jatkoi.
Nanna
Nanna

Viestien lukumäärä : 3720
Join date : 07.11.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Annie Ke Heinä 13, 2022 1:56 am

Luca tunsi poskiaan kuumottavan Rion kääntäessä hänet alleen ja ilmoittaessa, että hän oli saanut tuon, tai noiden huomion painaen erektiotaan häntä vasten saaden hänet henkäisemään terävästi. "se lääkärin takki.. oli aika seksikäs sun päällä.." Hän kuiskasi Rion korvaan näykkäisten tuon korvalehteä. Rion kuljettaessa kättään hänen kylkeään pitkin tunsi hän hengityksensä kiihtyvän ja Rion ilmoittaessa olevansa valmis kuuleman lisää tunsi hän poskiaan kuumottavan. "Kenties.. tohtorin pitäisi tutkia mut.. mulla ei kyllä ole rahaa.. mutta kenties.. me voitais päästä jonkinlaiseen järjestelyyn.." Luca ehdotti ujosti. Lääkärileikki ei koskaan ennen ollut hänen fantasia listallaan, ennenkuin hän oli nähnyt Rion valkoisessa takissa tuon hoitaessa häntä niin varmana ja samalla seksikkäänä.

Annie
Ray

Viestien lukumäärä : 3695
Join date : 06.11.2016
Ikä : 32

https://storytime.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Im not okay - Sivu 3 Empty Vs: Im not okay

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa