Scream till you feel it

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Scream till you feel it

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ma Toukokuu 07, 2018 12:02 am

Tom istui pöytänsä ääressä puhelin korvallaan ja kulmat voimakkaasti kurtussa puristaen nenänvarttaan vasemman etusormensa ja peukalonsa väliin. "Et siis palaakkaan tänään kotiin, vaan koska Charlotte pyysi päätit lähteä kahdeksi viikoksi Milanoon? vaikka olit siellä viimekuussa viimeksi. Meidän piti pitkästä aikaa viettää aikaa yhdessä, ja yhtiön juhlat ensiviikolla? Et aijo sinnekkään tulla? Ja kuka on Marcus jonka kanssa sinusta oli yhteiskuvia joka juorulehdessä? Älä esitä ettet tuntisi häntä, miehen käsi oli lantiosi ympärillä saatana Marissa!" Tom puhui vaimonsa kanssa tiukalla äänensävyllä, vapaassa kädessään hän piti viskilasia josta otti silloin tällöin kulauksen.

Puhelun lopulta loputtua puristi Tom puhelinta nyrkissään ja lopulta heitti sen vihaisena toimistonsa seinään tuijottaen jo tummumaan päin olevaa kaupunkia lattiasta kattoon yltävistä ikkunoistaan. Helvetti. He eivät olleet hänen vaimonsa kanssa nähneet kahteen kuukauteen, ja Tom oli jopa suunnitellut ottavansa vapaata vaimonsa palatessa new yorkiin jotta he voisivat viettää yhdessä aikaa, mutta ei. Lisäksi Marissalla näytti lisäksi kiinnostavan muut miehet huomattavasti häntä enemmän. Tomilla ärsytti, oli hänelläkin haluja, ja toisinkuin vaimonsa tuntui tekevän, ei hän koskaan ollut ollut halunnut pettää.

Annie
Ray

Viestien lukumäärä : 725
Ikä : 26

Näytä käyttäjän tiedot http://storytime.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Scream till you feel it

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ma Toukokuu 07, 2018 12:18 am

Blondi poika keräsi viimeisiä pöydällään levällään olevia papereita yhteen suureen kasaan ja vei ne arkisto kaappiin jonne kerättiin kaikki selvitetyt tapaukset. Bill vilkaisi kelloaan ja huokaisi raskaasti. Päivä oli jälleen kääntymässä iltaan ennen kuin hän ehtisi töistä kotiin. Blondi poika oli juuri sulkemassa toimiston ovea takanaan, kun hän kuuli yhden suljetun oven takaa voimakkaan kolahduksen. Bill peruutti takaisin ja käveli huolestuneena kohti esimiehensä ovea jonka takaa oli ääniä kuullut. Varoen blondi poika koputti oveen, ennen kuin astui sisään saamatta siihen erikseen lupaa. ”Mitä ihmettä sä täällä riehut?” Bill kysyi hämmentyneenä ja kurtisti kulmiaan.
Nanna

Viestien lukumäärä : 727
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ma Toukokuu 07, 2018 12:31 am

Tom hieroi molemmin käsin kevyesti ohimoitaan ja puristi silmiään kiinni kasvot yhä ikkunaan päin puolityhjä viskilasi pöydällään. Heidän avioliittonsa Marissan kanssa ei toiminut.. ei millään.. he vain tappelivat keskenään, hän ei edes muistanut koska oli viimeksi harrastanut seksiä.. hän tunsi olonsa niin turhautuneeksi ja vihaiseksi. Tom huokaisi syvään kuullessaan henkilökohtaisen avustajansa äänen ovelta, tuon kysyessä mitä hän oikein riehu. Turhautuneena Tom nousi äkkiä seisomaan ja otti käteensä viskilasin tuijottaen oven avannutta avustajaansa. "Tiedätkö, kun mä menin naimisiin en mä uskonu et se ois tällasta.. mä annoin Marissalle anteeksi kaikki sen töppäykset ja silti, se viettää aikansa ennemmin euroopassa, eikä suostu edes lähes kahden kuukauden näkemättömyyden jälkeen palaamaan pariksi viikoksi kotiin, jotta vois viettää aikaa miehensä kanssa. " Tom totesi ärtyneenä ja joi viskilasinsa kerralla tyhjäksi suunnaten ikkunan edessä olevan lipaston luokse kaataen uuden lasillisen ottaen pitkän kulauksen. "Lisäks näyttää, että se on jopa valinnu jonku latinojätkän sieltä reissultaan jonka kanssa viettää ennemmin aikaa ku mun kans.. helvetti.. mä ole seksiäkään harrastanu melkeen puoleenvuoteen." Tom murahti mutisten lopun lähinnä itsekseen seisoen ikkunan edessä tuijottaen pimeää valojen valaisemaa kaupunkia.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ma Toukokuu 07, 2018 12:42 am

Blondi poika ei pysynyt enää perillä laskuistaan, kuinka monta kertaa vanhempi pojista oli valinnut hänelle avioliittoaan tekemättä asian suhteen kuitenkaan minkäänlaista ratkaistua. Bill huokaisi jälleen raskaasti ja sulki oven takanaan astuessaan peremmälle huoneeseen. Vanhempi pojista oli siirtynyt viskilasinsa kanssa huoneen yhden sivun kattavalle ikkunalle ja tuijotti hajamielisesti valoissa kylpevää kaupunkia. Bill asteli lähemmäs esimiestään. ”Miten musta tuntuu, että mä olen kuullut saman joskus aiemminkin” blondi poika sanoi tietäväisesti ja vilkaisi sivusilmällään vieressään olevaa vanhempaa poikaa. Hän ei voinut ymmärtää kuinka Tom jaksoi vuodesta toiseen tapella vaimonsa kanssa samoista asioista. Hän oli varma, että mies kyllä saisi paremman jos vain haluaisi.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ma Toukokuu 07, 2018 12:48 am

Tom tuijotti ulos ikkunasta ottaen silloin tällöin kulauksen viskistään. Hän kuuli takanaan oven sulkeutuvan, eikä ollut varma oliko Bill astunut sisään vai poistunut. Lopulta hän kuitenkin kuuli askeleiden lähestyvän ja huomasi sivusilmällään tuon ilmestyneen viereensä seisomaan. Sitten tuo sanoikin tietäväisesti, että oli tainnut kuulla saman ennenkin. "Mä.. aina kun mä ilmotan että haluan eron tai jotakin.. palaa Marissa takas ja hetken kaikki on taas niinku alussa.. ja sit me palataan tähän samaan oravanpyörään." Tom murahti turhautuneena ja kulautti viskilasinsa tyhjäksi. "perkele. enää mä en anna periksi.. se on loppu nyt.." Tom murahti turhautuneena ja asteli ikkunan edessä olevalle sohvaryhmälle lysähtäen istumaan sohvalle. "Lähde vain jo.. mä oon varma, että sulla on parempaakin tekemistä perjantai iltana ku kuunnella sun pomon valitusta.." Tom huokaisi.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ma Toukokuu 07, 2018 1:02 am

Bill katsoi säälien esimiestään joka oli juuri sanonut, että joka kerta kun hän ehdotti vaimolleen eroa palasi tämä hänen luoksensa ja hetken kaikki oli hyvin. Blondi poika oli kuullu samat sanat esimiehensä suusta lukemattoman monta kertaa vuosien aikana. Tämä uhkasi erolla ja sanoi suhteen olevan loppu, kuitenkaan niin olevan. Bill seurasi katsellaan ruskeatukkasta poikaa joka lysähti istumaan massiiviselle nahkasohvalla ikkunan viereen. ”Sä olet ehkä mun esimieheni, mutta näin monen vuoden jälkeen sä olet myös mun ystäväni” Bill aloitti ja käveli sohvan eteen. ”Enkä mä todellakaan anna sun jäädä rypemään itsesäälissä työpaikallesi” blondi poika jatkoi päättäväiseen äänensävyyn.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ma Toukokuu 07, 2018 1:28 am

"Kato vaikka, sillä on joku saatanan latino säätö. Tää oli tässä, mulla on avioeropaperit valmiiks tulostettuna. mun pitää vaan allekirjottaa ne ja lähettää Marissalle." Tom mutisi ja joi lasinsa jälleen tyhjäksi. Hänen kehotettua blondia lähtemään jo, ilmoitti Bill hänen olevan ehkä tuon esimies, mutta näin monen vuoden jälkeen myös tuon ystävä, eikä Blondi aikonut antaa hänen jäädä yksin töihin rypemään itsesäälissä. "Kiitos B, sä oot hyvä ystävä." Tom sanoi hiljaa ja hymyili toiselle pienesti nousten ja kaatoi itselleen ties kuin monennen lasillisen viskiä. Alkoholi alkoi jo mennä päähän ja sai hänet hieman horjahtamaan kävellessään lipaston luo, kaadettuaan lasillisen kulautti hän sen kerralla tyhjäksi. "Kai mun sitte pitää kans lähteä kotiin." Tom totesi humala jo hieman äänestään kuuluen ottaen henkilökohtaisen puhelimensa pöydältä ja laittoi taskuunsa etsiskellen laatikoista kotiavaimensa, hän ei ajaisi itse kotiin joten täytyi kai soittaa taksi. "Tule B." Tom pyysi vilkaisten toista lähtien hieman huojahtaen kävelemään kohti toimistonsa ovea, ja siitä aulan läpi hissiä kohti.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ma Toukokuu 07, 2018 10:19 pm

Bill seurasi vanhempaa poikaa katsellaan kulmat kevyesti kurtussa. Hänen esimiehensä liikkuminen näytti kaikkea muuta kuin selvältä. Tämä hoiperteli vaivalloisesti ovelle ja vilkaisi häntä katseellaan pyytäen tulemaan perässä. Niin monta kertaa he olivat olleet samassa tilanteessa. Tom suri avioliittoaan ja joi itsensä humalaan. Minkä seurauksena blondi sai olla huolehtimassa, että mies pääsi taksiin ja turvallisesti kotiin. Bill seurasi vanhempaa poikaa hissiin ja kaivoi samalla puhelinta taskustaan. Yllättäen blondin päässä välähti. Hän voisi taksin sijaan ajaa vanhemman pojan kotiin ja mennä itse sieltä taksilla sitten kotiin. Näin vanhemman auto ei jäisi toimistolle pantiksi. Bill astui lähemmäs vanhempaa poikaa ja kaivoi tämän päällä olevan takin taskusta tämän auton avaimet. Hissi pysähtyi katutasossa, mutta blondi painoi sen jatkamaan parkkihalliin. ”Mä heitän sut kotiin, niin saat auton samalla kertaa” blondi sanoi.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ma Toukokuu 07, 2018 10:52 pm

Tom ehti kävellä huojahdellen hissille kun blondi seurasi häntä reippaammin askelin ja astui hänen kanssaan hissiin kaivellen puhelinta taskustaan. Yllättäen Bill kuitenkin työnsi kätensä hänen taskuunsa ja kaivoi avaimet sieltä. "mitässää mun avaimilla teet. " Tom tiedusteli ja katsoi assistenttiaan silmiin. Sitten tuo ilmoittikin vievänsä hänet kotiin, jottei hänen autonsa jäisi taas töihin. "millässh sää sit meet kotiin, jäätkö ssä yöksi?" Tom kysyi katsoen assistenttiaan lähes pyytävästi.. jäisipä toinen, hän oli aina yksin kotonaan.. ja tänään se ahdisti.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ma Toukokuu 07, 2018 11:15 pm

Bill katsoi esimiestään tämän kysyessä miten hän sitten aikoi päästä kotiin vai oliko tämä aikeissa jäädä yöksi. Vanhemman kasteessa oli jotain hyvin haavoittuvaista mitä nuorempi pojista ei ollut siinä aiemmin nähnyt. Häntä kävi toinen sääliksi. Bill käveli autolle avaten sen ovet jo kaukaa. Hetken hän odotti, että vanhempi pojista pääsi autoon sisään ennen kuin hän itse istuutui kuskin paikalle. Blondi oli muutaman kerran vienyt jotain papereita vanhemman pojan kotiin joita tämä oli kiireellisesti tarvinnut joten reitti oli hänelle tuttu.
Lyhyen automatkan jälkeen Bill parkkeerasi auton kadunvarteen ja auttoi vanhemman pojan ulos autosta. Blondi saattoi esimiehensä tämän asuntoon jääden seisomaan sen ovelle.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ma Toukokuu 07, 2018 11:31 pm

Bill ei vastannut hänelle mitään, eikä Tom itse edes huomannut sitä. Heidän saavuttua parkkihalliin johdatti Tom Billin autonsa suunnalle jossa tuo avasi kaukaa ovet, heidän saavutta mustan tyylikkään mersun viereen nousivat he kumpikin kyytiin ja Bill suuntasi auton hänen kotiaan kohti. Vaikka matka ei ollut pitkä ehti Tom torkahtaa matkalla. Auton pysähdyttyä antoi Tom blondin auttaa itsensä ulos pysähtyen seisomaan ulko oven eteen hieman eksyneen näköisenä, vilkaisten sitten autonsa vieressä seisovaa blondia. "Tulishiksää hetkeksi sisälle..? mä en haluais olla ykshin." Tom sanoi hiljaa ja katsoi assistenttiaan.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Toukokuu 08, 2018 12:02 am

Bill sulki auton oven takanaan ja otti askelia kohti ulko-ovea jonka edessä hänen esimiehensä seisoi. ”Okei, mä katson et sä pääset nukkumaan ja lähden sitten kotiin” Bill vastasi vanhemman kysymykseen tulisiko hän hetkeksi sisälle. Yhdessä kaksikko siirtyi ulkoa Tomin asuntoon. Blondi katseli ympärilleen hämärässä asunnossa joka oli tarkkaan sisustettu hyvällä maulla. Bill seurasi vanhempaa katseellaan tämän hoiperrellessa kohti makuuhuonettaa. Hän ei ollut lainkaan varma kuinka sopivaa hänen oli auttaa toista.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ti Toukokuu 08, 2018 12:33 am

Tom odotti hieman huolestuneenakin toisen vastausta hänen humalaiset aivonsa eivät ajatelleet kuinka väärin häneltä oli pyytää Bill sisälle.. tai haluta tuo mukaansa jottei joutuisi olemaan yksin. Lopulta totesi, että tulisi sisälle sen verran että katsoisi että hän pääsisi nukkumaan ja lähtisi sitten kotiin. Niimpä Tom suuntasi hoiperrellen ovelle ja saatuaan Billiltä avaimet räpläsi niitä hetken kunnes löysi oikean avaimen ja avasi ulko ovensa ja hoiperteli sisälle. Sisällä Tom potki kengät jaloistaan ja hoiperteli portaisiin lähes kompastuen omiin jalkoihinsa. "Perkeleen portaat.." Tom murahti ja jatkoi ensimmäiseen kerrokseen jossa oli keittiö suunnaten hakemaan itselleen lasin vettä. "Haluatko shä jotain?" Tom tiedusteli vilkaisten Billin suuntaan avaten hanan. Silloin hanasta valuva vesi loiskui altaassa olevasta lusikasta hänen paidalleen. "Voiperkele." Tom murahti ja riisui pukutakkinsa laittaen sen tasolle avaten sitten vielä märän kauluspaitansa jonka riisui myös keittiön tasolle seisoen nyt vain mustissa puvunhousuissa toisen edeassä.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Toukokuu 08, 2018 12:58 am

Bill seurasi lyhyen matkan päästä vanhempaa poikaa portaisiin ja siitä keittiöön. Hänen esimiehensä humalainen hoiperteli näytti kaikkea muuta, kuin varmalta ja Bill pelkäsi koko ajan joutuvansa kantamaan toisen sänkyyn. Hänen voimansa tuskin siihen riittäisivät. ”Kiitos, mut ei. Mä selviän ilmankin” Bill vastasi ja katsoi, kun Tom yritti ottaa vettä itselleen saaden kuitenkin vain kasteltuja tekemisellään vaatteensa. Blondi naurahti hieman vanhemman kirotessa riisuessaan märkiä vaatteitaan. Billin oli käännettävä katseensa toisaalla, ettei hän olisi jäänyt katsomaan vanhemman paljasta ylävartaloa. Blondi komensi vanhemman menemään jo makuuhuoneeseensa ja ilmoitti tuovansa veden perässä, sillä tämän tolpillaan pysyminen alkoi näyttää todella heikolta. Hetkiä myöhemmi Bill laski täyden vesilasin sängyn vieressä olevalle yöpöydälle särkylääkkeen kanssa ja vilkaisi sängyllä nukkuvaa vanhempaa poikaa. Tai niin hän luuli Tomin jo nukkuvan.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ti Toukokuu 08, 2018 1:24 am

Tom murahti itsekseen kylmän ilman osuessa nyt paljaalle iholle. Hän vilkaisi blondia odottaen tuon vastausta kysymykseen halusiko jotain. Kun Bill ilmoitti, ettei halunnut juotavaa, vaan selviäisi ilmankin nyökkäsi Tom hieman, ja toisen kehotuksesta jatkoi hitaasti portaita ylös aina olohuonekerroksen, ja vierashuoneen ja työhuoneensa sisältävän kerroksen läpi makuuhuoneeseensa saakka. Päästyään makuhuoneeseensa riisui Tom myös puvunhousut ja sukat maaten sängyllään nyt vain boxereissa, peitto vain vyötäröönsä asti. Tom oli sulkenut hetkeksi silmänsä Billin saapuessa sängyn viereen vesilasin ja särkylääkkeen kanssa. Tuntiessaan toisen tuijotuksen avasi tom silmänsä ja nousi istumaan sängylle vieden harvinaisen nopeasti tilaansa nähden kätensä toisen poskelle ja veti tuon huulet omilleen hätäiseen suudelmaan. "kiitos B.. kaikesta." Tom kuiskasi toisen huulia vasten.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Toukokuu 08, 2018 1:32 am

Blondi poika oli juuri kääntymässä lähteäkseen, kun hän yllättäen tunsi vanhemman pojan käden laskeutuvan poskelleen ja tämän vetävän hänet hätäiseen suudelmaan. Tuntui kuin maailma olisi pysähtynyt samaisella hetkellä, kun hän tunsi vanhemman huulet omillaan. Hetkeen Bill ei tehtynä mitään. Ei vastannut suudelman, mutta ei työntänyt Tomia poiskaan. Vasta kuullessaan vanhemman sanat kavahti Bill kauemmas. Hän ehti jo toivoa Tomin luulleen häntä vaimokseen, mutta yksi kirottu kirjain lauseessa oli kertonut, ettei tämä luullut. ”Tom.. älä” Bill lopulta inahti surkeana.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ti Toukokuu 08, 2018 1:53 am

Tom odotti toisen reaktiota hieman huolissankin, hän piti silmiään yhä kiinni vaikka oli jo irrottanut huulensa toisen omilta. Silti he seisoivat hyvin lähellä toisiaan, ja heidän huulensa lähes hipoivat toisiaan. Bill ei ollut vastannut suudelmaan, toinen ei kuitenkaan myöskään ollut työntänyt häntä kauemmas. Yksinäisyys kalvoi hänen sisintään, he olivat Marissan kanssa fyysisen etäisyyden lisäksi henkisesti niin kaukana toisistaan, että he olisivat voineet olla hyvänpäivän tuttuja. Bill oli hänen elämänsä läheisin ihminen.. oli ollut jo pitkään. Hän oli jo pidemmän aikaa miettinyt asistenttiaan tavoilla.. jollaisilla työkavereita ei yleensä mietitty. Billin lopulta inahtaessa surkeana, pyyntönsä, että hän ei jatkaisi mutristi Tom huuliaan ja suukotti toisen suupieltä varovasti. "Mä.. B.. mä oon ajatellu tätä niin kauan." Tom kuiskasi lopulta hiljaa silittäen peukalollaan toisen poskea suukottaen tuon huulia uudelleen.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Toukokuu 08, 2018 10:56 pm

Bill ei edelleenkään vastannut vanhemman pojan suudelmaan, mutta ei myöskään työntänyt toista poiskaan. Blondin pojan pään sisällä kävi valtava kuhina. Aivot käskivät häntä lähtemään välittömästi, mutta keho tuntui olevan erimieltä ja sai hänet jähmettymään paikalleen. "Äh.. Tom. Sä olet humalassa ja vain ärsyyntynyt, ettei sun vaimosi ole täällä.." blondi poika sanoi kiusaantuneena ja otti pari askelta taaksepäin. "Mä en suostu olemaan mikään sun humalakokeilu ja varsinkaan mikään kostopano" Bill jatkoi hieman ärtyneemmällä äänensävyllä.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ti Toukokuu 08, 2018 11:14 pm

Tom odotti toisen reaktiota suudelen tuota vain kevyesti. Lopulta Bill liikahti ja irtautui suudelmasta väittäen hänen olevan vain humalassa ja ärtynyt ettei hänen vaimonsa ollut täällä. "Ei se merkkaa mulle enää mitään.. mä olen niin kyllästynyt tähän, mä annoin sille anteeksi kerta toisensa jälkeen koska se on ollut mun ensirakkauteni.. mutta liika on liikaa." Tom mutisi avaten silmänsä ja katsoi Billiä tuon ilmoittaessa, ettei halunnut olla hänelle humalakokeilu, tai varsinkaan kostopano. "Mä olen ollut ennenkin miehen kanssa." Tom totesi sitten. "Etkä sä ole mulle koskaan ainakaan mikään kostopano." Tom ilmoitti sitten ja katsoi blondia silmiin.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Toukokuu 08, 2018 11:56 pm

Bill oli juuri sanomassa, että Tom oli kuitenkin edelleen naimissa eikä hän todellakaan tavannut hypätä sänkyyn ukkomiesten kanssa. Mutta vanhemman jatkaessa ei nuorempi ehtinytkään vastaamaan. Bill nosti yllättyneenä kulmiaan vanhemman sanoessa olleensa ennenkin miehen kanssa ja jatkaessa ettei hän olisi tälle todellakaan mikään kosto. Hetken blondi vain seisoi paikallaan ja taisteli päänsä sisällä pyörivien asioiden kanssa. Oli niin monta syytä miksi hänen olisi kuulunut lähteä eikä jäädä. Bill kuitenkin tarttui molemmilla käsillään paitaansa ja riisui sen päältään tehden samoin myös housuilleen katsoen vanhempaa poikaa koko ajan silmiin. Enää pelkät bokserit jalassaan Bill istuutui edelleen sängyn reunalla istuvan pojan syliin ja painoi huulensa vasten tämän omia. ”Sä et taatusti ole halunnut tätä yhtä kauan kun minä” blondi sanoi vanhemman huulia vasten.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ke Toukokuu 09, 2018 12:04 am

Tom tuijotti Billiä vakavana silmiin, odottaen hieman huolissaankin toisen reaktiota. Bill kohotti kulmiaan yllättyneenä hänen sanoessa olleensa ennenkin miehen kanssa, hän oli ennen vaimonsa tapaamista ollut itseasiassa lähinnä miesten kanssa. Hänen ilmoitettua blondille, ettei tuo olisi todellakaan hänelle mikään kosto, nielaisi Tom raskaasti ja tuijotti Billiä virnistäen vinosti tuon nopeasti riisuessa paitansa ja housunsa siirtyen sitten boxerit jalassaan hajareisin hänen syliinsä saaden Tomin murahtamaan tyytyväisenä. "En ois niin varma siitä.. mä oon halunnu tätä jo ihan helvetin kauan.." Tom murahti antaen käsiensä nyt kulkea toisen keholla tutkivasti vieden kätensä puristamaan tuon takapuolta suudellen blondia nyt kiihkeän himoavasti kääntäen pian jalkansakin sängylle istuen nyt selkä sängynpäätyä vasten nuorempi blondi yhä hajareisin sylissään.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ke Toukokuu 09, 2018 12:34 am

Hetkessä Bill tunsi vanhemman käsien olevan kaikkialla, suudelmien käydessä kaiken aikaa vain kiihkeämmiksi. Bill keinutti kevyesti lantiotaan vanhemman haaroja vasten tuntisssan tämän puristavan hänen takapuoltaa. Hän oli halunnut tuota miestä jonka sylissä istui niin tavattoman pitkään, haaveillut Tomin huulista omillaan ja vahvoista käsivarsista ympärillään. Lähes kaksi vuotta hän oli kuunnellut toisen valistusta avioliitostaan ja samaan aikaan haaveillut öistä miehen kanssa. Ja nyt he olivat tässä. Hän vanhemman pojan sylissä eikä mikään tulisi heidän väliin.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ke Toukokuu 09, 2018 12:40 am

Tom tunsi kehonsa käyvän ylikierroksilla, hän oli jo pitkään ollut ihastunut assariinsa, mutta koska oli mielessään ollut vielä uskollinen etääntyneelle vaimolleen, ei hän ollut uskaltanut tehdä aloitetta, nyt siinä he kuitenkin olivat. Bill oli hänen sylissään, kosketus etäisyydellä. Tom antoi käsiensä kulkea pitkin toisen kehoa tutkien, samalla kun he suutelivat, pian Tom siirsi huulensa blondin kaulalle vieden kätensä tuon reisille auttaen Billiä keinuttamaan lantiotaan hänen omaansa vasten. "mm.. B." Tom hymisi suudellen ja näykkien tuon kaulaa kiusoitellen.

Hetken hän malttoi vielä vain istua siinä, ja nauttia toisen läheisyydestä, kunnes käänsi Billin alleen asettuen osin tuon päälle lähtien suutelemaan tietään alaspäin toisen kehoa hieraisten ensin kieltään blondin vasenta nänniä vasten samalla kun hieroi oikeaa sormillaan.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty To Toukokuu 10, 2018 8:22 pm

Nuorempi vinkaisi äänekkäästi, kun vanhempi pojista kiepautti hänet yllättäen alleen ja painautui osin hänen päälleen makaamaan. Bill kiemurteli patjaa vasten, kun vanhemman kieli ja sormet kiusoittelivat hänen nännejään. Nuorempi pojista kohottautui käsivarsiensa varaan ja katsoi päällään makaavaa poikaa himosta tummuneilla silmillään. Bill ujutti vanhemman bokserit tämän jalasta ja nakkasi ne huolimattomasti lattialle omien vaatteidensa seuraksi. Tyytyväinen hymy kohosi nuoremman huulille, ku hän vilkaisi vanhemman haaroja. Hän tahtoi ehdottomasti vanhemman kookkaan elimen sisäänsä ja täyttävän hänet.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty To Toukokuu 10, 2018 9:24 pm

Tom virnisti Billille tuon vinkaistessa hänen kääntäessä heidät niin, että blondi oli hänen allaan. Hänen alettua kiusoitella Billin rintakehää alkoi tuo kiemurrella hänen allaan saaden hänet virnistämään toisen ihoa vasten. Bill kohottautui käsivarsiensa varaan ja katsoi häntä ruskeat silmät himosta tummuen, sitten Bill ujuttikin hänen boxerinsa pois samalla kun Tom itse alkoi riisua toisen omia boxereita. Sitten hän vei toisen kätensä availemaan yöpöytänsä laatikkoa ottaen sieltä käsirasva purkin jota puristi sormilleen ja vei hitaasti ensimmäisen sormensa hieromaan toisen aukkoa samalla kun suukotteli nyt toisen alavatsaa josta siirtyi puolestaan hieromaan kieltään toisen kärkeä vasten samalla kun työnsi hitaasti ensimmäisen sormensa toisen sisälle.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun