Feel it All

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Vs: Feel it All

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ke Huhti 11, 2018 8:31 pm

Bill käänsi katseensa hoppariin joka seisoi hieman häntä kauempana kadulla ja ehdotti, että voisi heittää hänet kotiin tai vaihtoehtoisesti he voisivat jatkaa hänen luokseen. Mustatukka pyöritteli teatraalisesti silmiään vanhemmalle pojalle. "Kyyti ok, muuhun sun tarvii tehdä enemmän" Bill sanoi viattomasti ja vilkaisi uudestaan ranteessaan olevaa kelloaan. Seuraava metro jolla hän pääsisi suoraan kotiin lähtisi muutaman minuutin päästä. Hänen olisi tarvinnut juosta ehtiäkseen siihen. Bill seurasi vanhempaa poikaa tämän kadulle parkkeeraamansa auton luokse ja istui etupenkille. Mustatukka neuvoi osoitteensa toiselle ja katseli vaitonaisena ulos ikkunasta auton lähtiessä liikkeelle.
Nanna

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ke Huhti 11, 2018 8:56 pm

Tom iski rokkarille silmää tuon kääntäessä katseensa häneen ja pyöräytti teatraalisesti silmiään todeten sitten, että kyyti asia oli ok. Muuta varten hänen tarvitsisi tehdä enemmän työtä. Tom virnisti toispuoleisesti ja astui lähemmäs toista ja vei kätensä hetkeksi tuon selän taakse lähtien johdattamaan tuota autoaan kohti. "Mä otan haasteen vastaan." Tom kuiskasi blondin korvaan ennenkuin avasi tuolle oven ja suuntasi sitten kuskin puolelle autolle ja istuutui kyytiin. Billin neuvottua osoitteensa lähti hän suuntaamaan kohti toisen kotia autollaan.

Annie
Ray

Viestien lukumäärä : 711
Ikä : 26

Näytä käyttäjän tiedot http://storytime.palstani.com

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ke Huhti 11, 2018 9:08 pm

Bill vain tuhahti vanhemman sanoessa ottavansa haasteen vastaan. Tom oli selvästi periksiantamattomampi, kuin hän. Autolla matka ravintolasta mustatukan kotitalolle kesti hieman pidempää, kuin metrolla, mutta oli huomattavasti vaivattomampaa. Hoppari pysäköi autonsa mustatukan asuttaman kerrostalon eteen kadunvarteen ja sammutti sen. Bill käänsi katseensa vanhempaan poikaan purren alahuultaan mietteliäänä. "Haluat sä tulla sisälle?" mustatukka sitten kysyi ja nousi itse jo autosta. Bill jäi seisomaan avonaisena olevan oven eteen. "Mä olen ainakin edelleen krapulassa ja ruoan kanssa juotu pari lasillista viiniä, sai mut haluamaan lisää" mustatukka jatkoi ja katsoi hoppari kysyvästi. Ja hän todellakin oli tarkoittanut sanoillaan viiniä, ei muuta vaikka sen voisi toisin tulkitakin.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ke Huhti 11, 2018 9:33 pm

Tom iski toiselle silmää tuon tuhahtaessa vastaukseksi hänen vastatessa ottavansa haasteen vastaan.  Heidän saavuttua Billin kotikerrostalon eteen sammutti hän autonsa katsoen toista kysyvästi. Kutsuisiko Bill hänet sisälle? Bill käänsi katseensa häneen ja kysyi sitten halusiko hän tulla sisälle.. "Ehdottomasti" Tom vasstasi ja nousi autosta ja katsoi Billiä tuon todetessa, että oli ainakin itse edelleen krapulassa ja ruuan kanssa juotujen viinilasillisten takia halusi lisää. Toinen selkeästi vihjasi haluavansa lisää viiniä, mutta hän halusi ajatella asian niin.. että toinen saattaisi haluta myös jotain muuta. Niimpä hän sulki oven, ja Billin tehtyä samoin lukitsi hän autonsa ovet ja seurasi rokkaria tuon taloon ja siellä tuon asuntoon.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ke Huhti 11, 2018 10:15 pm

Bill johdatti heidät sisälle kerrostalon ylimmässä kerroksessa olevaan asuntoonsa joka oli aikoinaan ollut hänen vanhempiensa sijoitusasunto ja kotoa pois muutettuaan oli hän remontoinut siitä kodin itselleen. Mustatukka riisui kenkänsä eteiseen ja suuntasi suoraan keittiöön. Hän laski pöydälle kaksi viinilasia joihin kaatoi kaapista löytämäänsä valkoviiniä. Hoppari oli sillä aikaa löytänyt tiensä hänen sohvalleen jolla nyt istui. Bill ojensi toisen viinilaseista vanhemmalle pojalle ja istui sohvan toiseen reunaan. "Sä sanoit, ettet sä ole koskaan tavannut sun isää. Olet sä koskaan miettinyt ottavasi selvää, kuka se on?" Bill kysyi. Hän halusi saada heidän välilleen laskeutuneen kiusallisen hiljaisuuden jollain pois eikä keksinyt muutakaan. Hän oli myös aidosti kiinnostunut kuulemaan mitä vanhempi vastaisi.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ke Huhti 11, 2018 11:19 pm

Tom seurasi rokkaria sisälle tuon asuntoon ja katseli uteliaana ympärilleen seuraten samalla Billiä peremmälle ja siirtyi tuon mennessä keittiönurkkaukseen itse sohvalle istumaan tutkaillen ympäristöään uteliaana. Hetkeä myöhemmin Bill saapui hänen luokseen kahden viinilasin kanssa ja istuutui hänen viereensä sohvan reunalle. Sitten tuo ilmoittikin, että oliko hän koskaan miettinyt, että selvittäisi kuka hänen isänsä oli. "En oo, mutsi sano joskus et se ei ollu mitenkään mukava ihminen, ja me on aina oltu mutsinkanssa niin läheisiä, että en mä koskaan oo kaivannu isähahmoa ja äidin paras ystävä Luis on aina ollu mulle isähahmo jos mä oon sellasta kaivannu." Tom vastasi olkiaan kohauttaen.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ke Huhti 11, 2018 11:49 pm

”Okei. Mä oon kanssa ollut paljon kaksin joko äidin tai faijan kanssa, kun molemmmat matkusteli vuoronperään työnsä takia. Mut onhan se tietty silti eri, kun on kuitenkin ollut kaksi vanhempaa.. vaikka ei enää” Bill sanoi mietteliäänä ja uppoutui omiin ajatuksiinsa. Mustatukan ajatukset karkasivat jälleen tämän äitiin. Hänestä tuntui omituiselta, että vuosien jälkeen hänen isänsä halusi elämäänsä uuden naisen. Bill pelkäsi, että Tomin äiti korvaisi muistot hänen omasta äidistään ja lopulta hänen isänsä unohtaisi tämän kokonaan.

”Anteeksi.. mä” Bill sopersi ja nousi yllättäen. sohvalta ja käveli makuuhuoneeseensa. Hän tunsi matkalla kuinka kyyneleet valuivat pitkin poskia. Äidin ajatteleminen sai ikävän nousemaan pintaan ja hänen tunteensa sekaisin. Mustatukka istahti sänkynsä reunalle kasvot kämmeniinsä haudattuna. Hän itki.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty To Huhti 12, 2018 12:20 am

"Joo. no mä olin suurimman osan ajasta tosiaan mutsin kanssa, ja satunnaisesti sit Luisin kanssa, se on siis se äidin paras ystävä joka on homo. niin se varmaan jonkun verran on.. vaikka ei musta koskaan oo tuntunu et mun elämästä puuttuis toinen vanhempi.. niinkuin susta varmasti tuntuu.. mä oon pahoillani sun äidin vuoksi." Tom sanoi varovasti. Hän ei tiennyt omasta kokemuksesta miltä tuntui menettää vanhempi, koska hänellä ei koskaan ollut ollut toista vanhempaa. Silti ajatus äidin menettämisestä tuntui todella pahalta ja sai Tomin miettimään miltä Billistä oli täytynyt tuntua menettää tuon äiti.

Rokkarin yllättäen noustessa sohvalta, ja sopertaessa anteeksipyynnön suunnaten ilmeisesti makuhuonettaan kohti. Tom kulautti viinilasinsa tyhjäksi ja seurasi rokkaria tuon makuuhuoneeseen josta löysi Billin istumasta sängyn reunalta kasvot käsiinsä haudattuina. Hitaast ja hieman epäröiden asteli hoppari lähemmäs ja istui sitten vähän matkan päähän Billistä laskien kämmenensä tuon hartialle. "Mä oon pahoillani et sä menetit sun äitisi.." Tom sanoi myötätuntoisesti.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty To Huhti 12, 2018 12:33 am

Bill värähti tuntiessaan vanhemman istuvan sängylle hänen viereensä ja laskevan kätensä hänen hartialle. ”Mä oon elänyt puolet mun elämästä kahden vanhemman ja puolet yhden kanssa..” Bill aloitti hiljaa ja pyyhki edelleen poskille valuvia kyyneliään. ”Ehkä mä olen vain hämmentynyt ja sekaisin siitä, että yhtäkkiä 12 vuoden jälkeen isällä on uusi nainen ja se on menossa naimisiin” mustatukka jatkoi ja nosti viimein katseensa viereensä istuneeseen poikaan. Bill nuolaisi automaattisesti huuliaan huomatessaan katseensa laskeutuneet hopparin huulille. ”Vie mun ajatukset muualle..” mustatukka sanoi käheällä äänellä.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty To Huhti 12, 2018 12:45 am

Tom mutristi pienesti huuliaan ja kurtisti kulmiaan tuon sanoessa eläneensä puolet elämästään yhden ja puolet kahden vanhemman kanssa. "Sun äidin menettäminen oli sulle varmasti vaikeaa.. ja en mä ihmettele yhtään.. mutsi ei oo aijemmin koko mun elämän aikana seurustellut kenenkään kanssa... ja nyt se on yhtäkkiä menossa naimisiin.." Tom totesi huultaan kevyesti purrut. Hän ei ollut varma mitä mieltä oli siitä, että hänen äitinsä todella oli tavannut jonkun... ja oikeasti aikoi mennä naimisiin tuon kanssa. Billin sitten kääntäessä katseensa häneen huomasi Tom tuon katseen valuvan huulilleen, ja sitten Bill pyysi häntä viemään ajatuksensa muualle. "Oletko sä varma?" Tom tiedusteli katsoen rokkaria ja nielaisi raskaasti antaen nyt oman katseensa valua tuon täyteläisille ja pehmeille huulille.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty To Huhti 12, 2018 1:14 am

”Et sä kuitenkaan tullut tänne vain viinin takia” mustatukka sanoi kohottaen toista kulmaansa. Bill nuolaisi huuliaan uudelleen ennen kuin painoi ne vasten vanhemman omia ja suuteli tätä kokeilevasti. Hoppari maistui hieman aiemmin juomaltaan viiniltä mikä sai suudelman tuntumaan lähes humalluttavalta. Vanhemman vastatessa hänen suudelmaansa, uskalsi Bill laittaa siihen lisää voimaa ja kietomaan sormensa hopparin päällä olevan paidan kankaan ympärille. Bill tuuppasi vanhemman pojan selälleen sängylle ja nousi osittain tämän päälle makaamaan. ”On suorastaan rikos, että sä verhoaa niin komean vartalon sun ylisuurilla vaatteilla” mustatukka sanoi virnistäen samalla kun riisui hopparin päällä olleen paidan ja heitti sen huolimattomasti lattialle.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty To Huhti 12, 2018 1:22 am

Billin sanoessa toista kulmaansa kohottaen, ettei hän kuitenkaan ollut seurannut tuota asuntoon ajatellen saavansa vain viiniä. Billin sanat saivat hänet nuolaisemaan huuliaan ja sitten vastaamaan Billin suudelmaan hitaasti ja viipyillen. "Ehkä en, mut mä haluan tätä vain jos säkin oot varma. " Tom vastasi ja vilkaisi Billiä silmiin joka nyt kiipesi hajareisin hänen päälleen kietoen sormensa hänen hupparinsa ympärille kaataen hänet alleen kiiveten sitten paremmin hänen päälleen makaamaan saaden Tomin murahtamaan tyytyväisenä ja kietomaan kätensä toisen ympärille. "mm.. meinaatko? mut eiks se oo paljon palkitsevampaa sit ku sä tosiaan näät mun kropan.." Tom heitti virnistäen ja antoi Billin riisua paidat päältään puristaen samalla kevyesti toisen takapuolta suudellen tuota himoavasti.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty To Huhti 12, 2018 1:37 am

”Ehkä, mutta mä en siltikään pidä sun vaatteista” Bill jatkoi ja liu’utti käsiään vanhemman paljaita kylkiä pitkin tämän farkkuja ylhäällä pitävälle vyönsoljelle. Näppärästi mustatukka avasi syön toisella kädellään ja lähti hitaasti liu’uttamaan farkkuja pois vanhemman jalasta yhdeksässä boksereiden kanssa. Pian housut päätyivät lattialle sinne aiemmin päätyneen paidan seuraksi. Bill katseli allaan makaavaa alastonta poikaa tyytyväisenä. ”Tästä näystä mä pidän” mustatukka henkäisi ja suuteli poikaa uudelleen kiihkeästi. Vanhempi puristi jälleen hänen tskspuoltaan saaden Billin hymisemään tyytyväisenä.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty To Huhti 12, 2018 11:26 am

"mm.. mut mä pidän.. ja mä ehdottomasti pidän sun vaatteista.. ne korostaa sun kroppaa just hyvin.." Tom hymisi nauttien rokkarin käsistä kyljillään tuijottaen toista himosta tummunein silmin. Nopeasti Bill avasi hänen vyönsä ja liu'utti hänen farkkunsa pois boxereiden kanssa jättäen hänet alasti toisen eteen. Bill katseli häntä kovin tyytyväisen näköisenä ja ilmoitti sitten pitävänsä näystä hänestä alasti tuon edessä. "mmm.." Tom hymisi toisen huulia vasen ja puristi tuon takapuolta kääntäen sitten nopeasti Billin alleen alkaen itse riisua vaatteita toisen päältä pudotellen ne lattialle. Toisen ihon paljastuessa enemmän ja enemmän suuteli hän toisen ihoa hieroen kieltään vuorotellen toisen nännejä vasten ilkikurinen virne huulillaan riisuen samalla Billin housutkin heittäen ne lattialle suudellen nyt toisen alavatsaa imien sinne tumman fritsin hyväillen samalla toisen miehuutta kädellään.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty To Huhti 12, 2018 7:57 pm

Mustatukka naurahti, kun vanhempi poika kiepautti heidät yllättäen ympäri alkaen riisua nopealla tahdilla hänen vaatteitaan. Pian myös hän makasi alasti sängyllä, tuntien vanhemman pojan paljaan vartalon painuvan omaansa vasten. Bill hymisi silmät ummessa, kun vanhemman pojan kieli hyväili hänen paljaita nännejään. Mustatukan silmät rävähtivät kuitenkin auki ja tämä kampesi nopeasti itsensä käsiensä varaan, kun Tom oli täysin varoittamatta fritsun hänen iholleen. "Anna olla viimeinen kerta, kun merkkaat mut" Bill ärähti ja katsoi vanhempaa poikaa vihaisesti silmiin. "Jos mä haluan mustelman, mä käyn tatuoijalla sitä varten" mustatukka jatkoi ärtyneenä.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty To Huhti 12, 2018 9:26 pm

Tom virnisti tyytyväisenä Billin naurahtaessa hänen käännettyä tuon alleen ja alettua riisua rokkaria. Hänen suudellessa tuon rintakehää ja hieroessa kieltään tuon nännejä vasten hymisi Bill tyytyväisenä, mutta tuntiessaan hänen tekemänsä fritsun nosti tuo ylävartalonsa käsiensä varaan ja ilmoitti ärtyneesti, että se saisi olla viimeinen kerta kun hän teki merkin tuon iholle. Tom jätti toisen sanoihin vastaamatta ja nyökkäsi vain suudellen tuon alavatsaa kuljettaen sitten kieltään toisen miehuudella hieraisten kieltään tuon kärkeä vasten. "onks sulla liukkaria." Tom tiedusteli katsoen toista kulmiensa alta.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty To Huhti 12, 2018 10:01 pm

Bill laskeutui takaisin makuulleen ummistaen silmänsä vanhemman kuljettaessa kieltään hänen miehuudellaan. Mustatukka voihkaisi äänekkäästi, kun vanhemman kieli kosketti hänen miehuutensa herkkää kärkeä. "Hmm.. yöpöydän laatikossa, tunnistat varmaan tuubin" Bill sanoi, kun Tom tiedusteli mahtoiko hänellä olla liukuvoidetta. Mustatukka raotti silmiään, kun vanhempi poika puristi voidetta sormilleen ja lopulta työnsi ensimmäisen sormen hänen sisäänsä. Se sai kirvoitettua nuoremmasta pojasta ulos kimakan äännähdyksen. Bill hymisi nautinnosta, kun vanhempi lisäsi toisenkin sormen ja alkoi naida häntä sormillaan.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty To Huhti 12, 2018 10:32 pm

Tom virnisti tyytyväisenä Billin voihkaistessa hänen hieroessa kieltään tuon miehuuden kärkeä vasten. Kysymykseen oliko rokkarilla liukkaria vastasi tuo, että hänelle varmaan tuttu tuubi löytyisi yöpöydän laatikosta. Tom siirtyi hieman kauemmas ja avasi yöpöydän laatikon ottaen tutun tuubin laatikosta ja siirtyi takaisin blondin jalkojen väliin puristaen liukkaria sormilleen. Saatuaan riittävän määrän liukkaria sormilleen vei hän ensimmäisen sormensa toisen aukolle levittäen hieman liukastetta toisen aukolle ja työnsi sitten varovasti ja hitaasti ensimmäisen sormensa toisen tiukkojen lihasten ohi samalla kun nuolaisi toisen miehuutta ja hieraisi sitten tuon kärkeä kielellään ennenkuin hitaasti lisäsi toisen sormensa alkaen liikutella sormiaan ja venyttää toisen tiukkoja lihaksia sormilalan saadakseen tuon rentoutumaan. Vanhempi tarkkaili katseellaan Billin reaktioita samalla kun liikutteli sormiaan etsien tuon herkintä pistettä samalla kun alkoi kiusoittelevan hitaasti imeä tuon kärkeä.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty To Huhti 12, 2018 11:15 pm

Bill keinutti lantiotaan vasten vanhemman sormia jotka naivat häntä napakasti. Yllättäen Tomin otti hänen miehuutensa suuhunsa ja alkoi imeä sen herkkää härkeä kiusoitellen. Mustatukka hymisi ja voihki äänekkäästi puristaen allaan olevaa lakanaa sormiensa välissä. ”Mä tulen hetkessä, jos sä jatkat..” Bill sanoi ja kohotti itsensä uudestaan käsivarsiensa varaan. Mustatukka tarttui vanhemman toiseen ranteeseen ja veti vanhemman pojan päälleen. Bill suuteli hopparin kietoen jalkansa vanhemman paljaan vartalon ympärille. Toisellä kädellään Bill ohjasi vanhemman erektion sisäänsä ja voihkaisi äänekkäästi vanhemman pojan huulia vasten.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Pe Huhti 13, 2018 12:01 am

Tom jatkoi toisen kärjen imemistä ja liikutteli sormiaan toisen sisällä odottaen tuon rentoutumista ja pian Bill alkoikin keinuttaa lantiotaan hänen sormiaan vasten tehdäkseen selväksi, että olisi pian valmis saamaan lisää. Ennenkuin hän ehti lopettaa sormiensa liikkeen tai imemisen sai Bill sanottua hyminän ja voihkeen seasta, että laukeaisi pian jos hän jatkaisi. Tom itse olisi ehkä jatkanutkin vielä, ja antanut toiselle orgasmin vain suutaan käyttämällä, mutta tuo päätyi itse vetämään hänet päälleen jolloin vanhempi päästi toisen miehuuden suustaan ja veti sormensa ulos toisen sisältä pyyhkäisten ne lakanaan. Saatuaan hänet päälleen suuteli nuorempi häntä johon Tom vastasi tyytyväisenä ja tarttui nuoremman toiseen jalkaan ja auttoi sen hänen lantionsa ympärille ja Billin ohjattua hänet aukolleen työntyi hitaasti kokonaan toisen sisälle aloittaen sitten pikkuhiljaa nopeutuvan liikkeen suudellen nuorempaa himoavasti.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Su Huhti 15, 2018 10:46 pm

Bill voihki äänekkäästi ja puristi allaan olevaa lakanaa sormiensa välissä rystyset valkoisina. Vanhemman napakat työnnöt osuivat kerta toisensa jälkeen suoraan hänen sisällään olevaan herkkään pisteeseen joka sai tähdet vilisemään näkökentässä. Mustatukka keinutti lantiotaan hopparin työntöjen tahdissa ja supisteli lihaksiaan tämän miehuuden ympärillä. Bill tarttui käsillään vanhemman pojan paljaaseen selkään upottaen mustaksi lakatut kyntensä tämän ihoon ja veti pojan lähemmäs itseään. Viimeisillä voimillaan mustatukka supisteli lihaksiaan ennen kuin laukesi heidän väliinsä tahrien oman ja vanhemman vatsan eritteellään.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Su Huhti 15, 2018 11:39 pm

Tom huohotti raskaasti ja nojasi toiseen käteensä jolla piti itseään pystyssä samalla kun puristi toisen lantiota kevyesti toisella kädellään nopeuttaen työntöjään toisen herkintä pistettä vasten. Bill supisteli lihaksiaan hänen miehuutensa ympärillä saaden hänet lähemmäs ja lähemmäs rajaansa, eikä mennyt enää kauaa varsinkin kun rokkari vei kätensä hänen selälleen ja upotti terävät kyntensä hänen selkäänsä. Luoja toisen pitkät kynnet hänen selällään kiihottivat häntä. Billin lauetessa heidän väliinsä laukesi Tom vain hetkeä myöhemmin toisen sisälle työntyen vielä muutaman kerran jonka jälkeen vetäytyi ulos ja lysähti Billin vierelle sängylle vetäen tuon itseään vasten murahtaen hieman entistä kipeämmän selkänsä painautuessa lakanoita vasten. "Sun kynnet mun iholla on ihan helvetin kiihottavat, mut kohta mun koko selkä on ihan naarmuilla." Tom murahti virnistäen vinosti ja suuteli rokkaria. He eivät koskaan varmasti tulisi olemaan 'Veljiä' toisilleen kuten heidän vanhempansa toivoivat..

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ma Huhti 16, 2018 12:05 am

Bill antoi vanhemman vetää itsensä lähelleen ja vastasi tämän suudelmaan. Hopparin sitten sanoessa hänen kynsiinsä kiihottavan tätä ja lisätessään, että pian hänen selkänsä olisi täynnä naarmuja, virnisti mustatukka viattomana. ”Älä valita, kun tykkäät kuitenkin” Bill sanoi pyöritellen silmiään. Mustatukka huokaisi raskaasti ja nosti katseensa huoneensa valkoiseen kattoon. ”Miten tässä näin pääsi käymään” Bill sanoi lähinnä itselleen. ”Määrä en tiedä onko tämä kovinkaan fiksua tilanteen huomioon ottaen” mustatukka jatkoi.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ma Huhti 16, 2018 12:13 am

Tom silitteli rokkarin kylkeä sormillaan ja virnisti vähän rokkarin hymyillessä viattomasti ja komentaessa olemaan valittamatta, kun tykkäsi kuitenkin. "Tykkään tykkään, mut mun kropassa on ehdottomasti huomattavasti enemmän merkkejä susta kuin sun kropassa musta." Tom totesi silmiään pöyräyttäen ja sipaisi sormillaan fritsua Billin alavatsalla. Rokkarin sitten kysyessä ilmeisesti enemmän itseltään kuinka näin oli päässyt taas käymään virnisti Tom ja suuteli rokkaria näykkäisten kevyesti tuon alahuulta. "Me ei näytetä voivan kovinkaan hyvin vastustaa toisiamme.." Tom totesi sitten. Billin todetessa, ettei tuo ollut varma oliko kovinkaan fiksua tilanteen ottaen jatkaa samaan malliin vilkaisi Tom toista silmiin. "Mut entä jos mä en halua lopettaa..?" Tom tiedusteli. "Me ei olla sukua toisillemme, ei siitäkään huolimatta vaikka porukat meneekin naimisiin.. me ollaan aikuisia ihmisiä.. " Hän jatkoi silitellen yhä rokkarin kylkeä nauttien tuon kehon läheisyydestä.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun