Feel it All

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Feel it All

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ma Huhti 09, 2018 10:00 pm

Tom nojasi päätään käsiinsä tutun yökerhon tiskillä tuijottaen edessään olevaa viskilasia. Nuorimies oli tilannut itselleen useammankin viskin sen illan aikana. Hänen äitinsä, joka oli ollut sinkku koko hänen elämänsä ajan oli tapaillut jotain miestä jonkin aikaa.. aivan liian vähän aikaa hänen mielestään ottaen huomioon sen, että hänen äitinsä oli soittanut aijemmin kyseisenä päivänä ja ilmoittanut olevansa menossa naimisiin kyseisen miehen kanssa. Tom ei ollut itse edes koskaan kohdannut kyseistä miestä! Mitä jos tuo ei ollut kunnon mies, vaan kohtelisi hänen äitiään huonosti? Hänen äitinsä oli hänen lapsuutensa keskittynyt vain työhönsä, eikä kuulema ollut tarvinnut ketään miestä. Miksi siis nyt? Ja näin lyhyen seurustelun jälkeen! Nuo olivat tunteneet vain muutaman kuukauden, ja nyt olivat jo menossa naimsiin! Miehellä oli kuulema lapsiakin! Hän saisi kuulema sisaruksia! Hänen äitinsä mielestä asia oli ihastuttava kun taas Tomia ajatus uudesta isäpuolesta ja sisarpuolesta lähinnä kauhistutti. Hänen äitinsä oli myös ilmoittanut, että he olisivat koko porukalla menossa huomenna syömään jossa hän tapaisi tulevan isäpuolensa ja sisarpuolensa.

Nuori mies tyhjensi edessään olevan viskilasin ja päätään kevyesti pudistaen hän suuntasi tanssilattialle tanssivien ihmisten sekaan ja keräsi pian yleisöä seksikkäillä tanssiliikkeillään ja pian hän sai vaaleatukkaisen nuorukaisen eteensä joka alkoi tanssia hänen kanssaan saaden Tomin virnistämään toispuoleisesti. Hän todellakin tarvitsi nyt harhautusta saadakseen ajatuksensa pois huomisesta tapaamisesta.

Annie
Ray

Viestien lukumäärä : 711
Ikä : 26

Näytä käyttäjän tiedot http://storytime.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Feel it All

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ma Huhti 09, 2018 10:40 pm

Bill nojasi kädellään rennosti baaritiskiin ja sekoitti ajatuksiinsa uponneena edessään olevaa drinkkiään. Mustatukkainen rokkari oli eksynyt lauantai-iltana baariin kuultuaan aimmin viikolla isältään tämän menevän naimisiin tapailemansa sisustussuunnittelijan kanssa. Pari oli ehtinyt tapailla vasta muutaman kuukauden, kun Billin isä oli jo kosinut naista. Bill oli koko alkuviikon sulatellut kuulemaansa. Hän oli toki todella onnellinen siitä, että hänen isänsä oli löytänyt vuosien jälkeen rinnalleen naisen jonka kanssa tahtoi avioitua. Bill oli kuitenkin huolissaan siitä oliko kaikki tapahtumassa liian nopeasti. Rokkarin äidin kuoleman jälkeen tämän isä oli hautautunut työhönsä eikä Billin tietojen mukaan ollut tapaillut ketään. Mikä siis oli saanut tämän yllättäen muuttumaan?

Jokin sai mustatukan kääntämään katseensa tanssilattialle jossa tanssi todella taidokkaasti mustaan huppariin verhoutunut lettipäinen poika. Kampaajana mustatukka kiinnitti ensimmäisenä huomion pojan hiuksiin. Tämän conroussit olivat todella siististi tehdyt. Bill tiesi itsensä lisäksi vain muutaman kollegansa joka niitä teki. Mustatukka hypähti alas baarijakkaralta ja suuntasi tanssilattialle. Mustatukka luovi tiensä tanssivan hopparin luo ja nopealla katseen vaihdolla sai blondin pojan lähtemään. ”Mun on aivan pakko kysyä kuka sun hiukset on laittanut?” Bill kysyi ja katsoi poikaa ruskeilla tummaksi rajatuilla silmillään.
Nanna

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ma Huhti 09, 2018 11:36 pm

Tom oli keskittynyt tanssimaan hoikan blondin kanssa kun yllättäen heidän luokseen ilmestyi lähes hänen mittaisensa pitkä ja hoikka tummatukkainen poikako? Saattoiko poika todella olla noin kaunis. Hän katsoi tummatukkaista nuorukaista alhaalta ylöspäin kunnes kohtasi tuon ruskeiden silmien katseen. Tuon oli jotenkin onnistunut häätää hänen kanssaan tanssinut blondi pois minkä vuoksi Tom itsekkin lopetti tanssimisen katsoen nyt edessään seisovaa poikaa pieni virne kasvoillaan. Tuon sitten tiedustellessa kuka hänen hiuksensa oli laittanut katsoi Tom yllättyneenä tuota ja kohotti sitten toisen kätensä koskettamaan yhtä hartioilleen valuvista leteistä. "Ai joo, siis mä laitan ite hiukseni." Tom totesi hartioitaan kohauttaen.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ma Huhti 09, 2018 11:51 pm

Ensimmäisen kerran Bill katsoi kunnolla edessään seisovaa poikaa. Tällä oli ruskeat pähkinän muotoisesta silmät ja pojan kasvonpiirteet olivat todella komeat. Hopparit eivät normaalisti olleet hänen tyyppiäni, mutta pojan hiukset olivat herättäneet hänen huomionsa. ”Mitä! Sanoit sä juuri tekeväsi nuo itse?” Mustatukka kysyi yllättyneenä. ”Mä voikin sit samantien löydä hanskat tiskiin ja lopettaa työni” Bill jatkoi naurahtaen.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ti Huhti 10, 2018 12:15 am

Tom tilasi ohimenevältä tarjoilijalta itselleen oluen ja virnisti toispuoleisesti edessään seisovalle kauniille pojalle tuon kysyessä yllättyneenä tekikö hän todella hiuksensa itse. "Joo, Kyllä mä oon aina ite hiukseni laittanu." Tom totesi hartioitaan kohauttaen, toisen sitten todetessa, että voisikin sitten samantien löydä hanskat tiskiin ja lopettaa työnsä. "Ai sä oot kampaaja? Älä sentään, mä oon varma et hyvät Cornrowsit säkin teet." Tom totesi virnistäen ja iski blondille silmää. "Saanks mä tarjota sulle juotavan?" Hän tiedusteli sitten hymyillen vähän.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Huhti 10, 2018 12:50 am

”Joo olen ja ainakaan tähän saakka kukaan mun asiakas ei ole valittanut huonosta kädenjälkestä” Bill vastasi ja kohautti kapeita hartioitaan. Hopparin sitten kysyessä häneltä voisiko tämä tarjota hänelle juotavaa nyökkäsi mustatukka pienesti. Hetkeä myöhemmin tarjoilija toi mustatukalle tämän drinkkinsä. Tunnut kuluivat ja juoma virtasi alas kurkusta. Jossain kohtaa Bill oli tuntenut humaltuvansa ja huomasi päätyneensä samaan taksiin hopparin kanssa. Kahdet huulet olivat painuneet himoiten vasten toisiaan, kun Bill nousi taksin takapenkillä hajareisin hopparin syliin istumaan.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ti Huhti 10, 2018 1:17 am

Tom virnisti vastaukseksi blondille ja blondin suostuttua siihen, että hän tarjoaisi tuolle drinkin tilasi Tom hänelle juoman juuri tuoneelta tarjoilijalta juoman myös rokkarille. Juomien jälkeen he päätyivät juttelemaan ja tanssimaan viinan virratessa.. Tom ei ollut varma missävaiheessa he olivat päätyneet samaan taksiin, mutta taksissa he olivat päätyneet suutelemaan ja pian rokkari istui hajareisin hänen sylissään heidän suudellessa toisiaan himoavasti samalla kun Tomin kädet kulkivat vaativasti tuon reisiä pitkin puristamaan toisen takapuolta. Heidän saavuttua hänen asunnolleen johdatti Tom rokkarin hissiin ja suuteli tuota himoavasti painaen tuon hissin seinää vasten nostaen tuon sitten hajaireisin syliinsä ja hissin saavuttua oikeaan kerrokseen kantoi Billin asunnolleen avaten oven ja kantoi tuon sitten sängylleen.

Hänen laskettua Billin sängylleen laskeutui hän osin tuon päälle suudellen blondia himoavasti alkaen riisua tuon vaatteita nakellen ne yksitellen lattialle.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Huhti 10, 2018 10:45 am

Taksimatka hopparin asunnolle taittui summussa, kun huulet halusivat himoavasti koskettaa toista ja hopparin kädet kulkivat määrätietoisesti mustatukan vartalolla. Suudelmat jatkuivat vielä hississä ja yllättäen hoppari hyppyytti mustatukan syliinsä heidän ilmeisesti saavuttua oikeaan kerrokseen. Bill kietoi hoikat jalkansa hopparin lantion ympärille ja antoi tämän kantaa itsensä sisälle asuntoonsa. Pian Bill tunsi sängyn allaan ja hopparin painautuvan osittain päälleen. Molempien vaatteet päätyivät yksi kerrallaan lattialle, suudelmien käydessä kokoajan vain kiihkeämmiksi, välillä jopa rajuksi. Bill oli varma ettei ollut koskaan viettänyt niin kiihkeää yötä kenenkään kanssa aiemmin. Hän oli ollut jo taksissa niin kiihottunut ja valmis kaikkeen, ettei heidän päästyään hopparin asunnolle mikään tuntunut riittävän.

Aamuyöllä hoppari oli nukahtanut rauhallisesta hengityksestään päätellen. Bill makasi edelleen valveilla pojan vierellä ja tuijotti kattoa. Varon Bill nousi sängyltä ja keräsi tavaransa. Hetken tutkittuaan löysi hän kynän ja paperia. ’Seksistä ei saisi koskaan kiittää, mut mä teen poikkeuksen. Kiitos. Mä todella tarvitsin nollauksen. - B’ viestin kirjoitettuaan laski hän sen hopparin yöpöydälle ja katosi asunnosta, kun aurinko alkoi tehdä merkkiä heräämisestä jossain horisontissa.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ti Huhti 10, 2018 11:16 am

Vaatteet jatkoivat vähenemistään ja he suutelivat yhä vain kiihkeämmin, melkein jopa rajusti. Molemmat olivat ollet jo taksimatkan aikana vähällä alkaa riisumaan ja kiihotus tuntui lisääntyvän molempien puolelta vain kokoajan ja Tom oli varma, ettei edes yksikään nainen ollut jättänyt hänen selkäänsä samanlaisia jälkiä. Ilta oli yksi kiihkeimmistä joka Tomilla oli koskaan ollut, ja vasta aamu yöllä parinkierroksen jälkeen hän nukahti uupuneena sängylle.

Tom ei huomannut toisen pojan lähtemistä, ennenkuin aamulla kun hänen äitinsä soitti varmistaakseen, että olihan hän tulossa saaden Tomin heräämään puhelimen ääneen nousten nopeasti seisomaan vilkaistuaan kelloa. 'Joo tottakai. tässä just valmistaudun' Tom vastasi ja katkaisi puhelun suunnaten nopeasti suihkuun jonka jälkeen alkoi äkkiä vetää vaatteita päälleen. Hänen päätään särki jonkin verran illan jäljiltä. Tom suuntasi yöpöytänsä luokse jossa huomasi lapun kiroten hieman vetäessään paidan naarmujen takia kipeän selkänsä peitoksi. "Kiitos sullekki B" Tom vastasi ja käveli keittiöön napaten särkylääkeken vilkaisten kelloa ja kirosi jälleen napaten puhelimensa ja avaimensa ja ryntäsi ulos hypäten auton kyytiin ja suuntasi nopeasti kohti ravintolaa jossa he olivat sopineet tapaavansa.

Parkkeerattuaan autoaan nousi hän autosta ja suuntasi reippaasti sisälle ravintolaan huomaten äitinsä ja tuntemattoman miehen pöydässä suunnaten äitinsä luokse. "Mom." Tom sanoi ja halasi seisomaan noussutta äitiään istuen sitten tuon vierelle.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Huhti 10, 2018 11:44 am

Bill oli tilannut rappukäytävään päästyään itselleen taksin. Kotonaan mustatukka meni ensimmäisenä pitkään, kuumaan suihkuun. Hän halusi saada yön jäljiltä syntyneen hien ja eritteet pois itsestään. Pääkipu oli sietämätön ja yön kiihkeä seksi tuntui lihaksissa. Ei hän kuitenkaan valittanut. Puolentunnin suihkun jälkeen alkoi armoton vaatteiden valitseminen. Kaikki tuntuivat olevan enemmän ja vähemmän tilaisuuteen kelpaavia. Mikään ei sinä aamuna tuntunut kelpaavan. Lopulta Bill valitsi päälleen valkoiset pillifarkut ja valkoisen paidan. Meikki ei ollut yhtä dramaattinen, kun yöllä baarissa vaikka hän rajasikin silmänsä tummiksi. Hiukset olivat tänään jätetty pörröttämättä ja pidempi osa lepäsi vasemmalla puolella kasvoja.

Bill tiesi olevansa myöhässä, kun hän viimein saapui sisälle ravintolaan jossa oli sopinut tapaavansa isänsä ja tämän kihlatun. Bill käveli kohti pöytää päässään tummat pilottilasit peittämässä vähäisiä yöunia ja krapulaa. Mustatukka tervehti kohteliaasti isäänsä ja tämän kihlattuaan käyden sitten istumaan pöytään. Pöydässä oli heidän lisäkseen myös neljäs henkilö. Bill nosti lasejaan nähdäkseen toisen paremmin. Järkytys paistoi tämän ruskeissa silmissä, kun Bill tunnisti välittömästi letit jotka olivat viimeyönä saaneet hänen huomionsa vangittua. Tämä ei ollut todellista!
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ti Huhti 10, 2018 4:23 pm

Tom ojensi kätensä äitiään vastapäätä olevalle miehelle ja otti aurinkolasit silmiltään katsoen tuota arvioiden sanoen lyhyesti nimensä ja puristi miehen kättä. Hänen kylmäkiskoisuutensa sai hänen äitinsä pukkaamaan häntä kyynärpäällä kylkeen ja Tomin vääntämään väkisin huulilleen jonkinmoisen väkinäisen hymyn. Häntä vastapäätä ei istunut vielä ketään, eli miehen lapsi.. hän ei tiennyt oliko se tyttö vai poika saati sitten minkä ikäinen, ei ollut siis vielä tullut. Tom huokaisi syvään ja kaatoi itselleen lasin vettä ottaen siitä kulauksen tutkaillen edessään olevaa ruokalistaa vilkuillen välillä äitiään kädestä pitävää miestä joka jutteli hänen äitinsä kanssa.

Tom oli hetkeksi uppoutunut lukemaan ruokalistaa kun hänen äitinsä tervehti ilmeisesti pöydän luokse tullutta henkilöä kutsuen tuota Billiksi. Poika siis? Tom kohotti katseensa ja oli pudottaa ruokalistan otteestaan nähdessään tummatukkaisen pojan joka oli siirtynyt hänen äitinsä kihlatun vierelle ja oli aikeissa istua. Selvästi myös B.. tai no juuri Billiksi kokonimeltään selvinnyt poika oli tunnistanut hänet ja tuijotti häntä järkyttyneenä. Tom tunsi äitinsä katseen ja nousi mekanisesti seisomaan ojentaen kättään yhä järkyttyneenä. "Tom." Hän esittäytyi ja istui sitten alas järkytys yhä silmistään paistaen.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Huhti 10, 2018 10:11 pm

Bill tarttui automaattisesti hänelle tarjottuun käteen ja esitteli itsensä väkinäisesti hopparille. Hän ei todellakaan ollut valmis katsomaan toista silmiin. Tilanne oli aivan liian kiusallinen monellakin tapaa. Yöllä kumpikaan heistä ei ollut edes tullut kysyneeksi toisen nimeä. Mielessä oli tuolloin ollut aivan joku muu. Bill keskittyi tutkimaan ruokalistaa yrittäen olla ajattelematta sitä, että hänen yhdenillan juttunsa oli osoittautunut hänen tulevaksi ”velipuolekseen”. Bill kaatoi itselleen lasillisen viiniä jonka kumosi kerralla alas kurkustaan. Mitään ei tuntunut helpottavan hänen kiusaantunutta oloaan.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ti Huhti 10, 2018 10:35 pm

Tom puristi rokkarin kättä joka esitteli itensä Billiksi ja istui sitten hänen eteensä. Tom nielaisi raskaasti ja yritti keskittyä ruokalistaan valiten lopulta mitä halusi ja tilasi itselleen ruuan tarjoilijan käydessä kysymässä tilaukset ja tilasi sitten itselleen lasillisen punaviiniä. Hänen katseensa eksyi uudestaan ja uudestaan edessään istuvaan rokkaripoikaan ja edellis illan ja yön tapahtumat pyörivät hänen mielessään.. Bill kaareuttamassa selkäänsä seksikkäästi tuon istuessa hänen lantiolla ja ratsastaessa hänellä.. toinen voihkimassa hänen allaan toisella kierroksella kun hän nai tuota voimakkaasti ja rytmikkäästi samalla kun he suutelivat ja rokkari raapi pitkillä kynsillään hänen selkäänsä joka vieläkin kirveli.

Tom heräsi ajatuksistaan ja tuijottamasta Billiä kun hänen äitinsä tuuppasi häntä kylkeen. "Tom kerroppa vähän itsestäsi Mattille ja Billille, tämä ei varmasti ole helppoa sinulle, että me päätimme mennä naimisiin näin nopeasti, mutta yritä edes tutustua Mattiin ja anna hänelle tilaisuus, hän on ihana ihminen.. ja rakastan häntä todella paljon." Tomin äiti pyysi saaden Tomin kurtistamaan kulmiaan ja nielaisemaan hieman vetäen vielä syvään henkeä. "no.. mä olen tatuoija, ja omistan Hilf Mir Fliegen tatuointistudion.. oon piirtäny kakarasta asti ja tatuoinu 15 vuotiaasta saakka jollon pääsin tatuoija oppilaaks. mä asun loft asunnossa ja oon ainoa lapsi." Tom aloitti epävarmasti tietämättä oikein mitä äitinsä toivoi hänen kertovan.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Huhti 10, 2018 10:55 pm

Bill vilkuili vähän väliä häntä vastapäätä istuvaa hopparia joka oli saanut kiinnitettyä hänen huomionsa jo edellisenä iltana. Hopparit eivät normaalisti olleet niitä joihin hän kiinnittäisi baarissa ensimmäisenä huomionsa, mutta pojan hiukset olivat saanet Billin kiinnostuksen heräämään. Hän ei todellakaan valittanut siitä mitä vaatteiden alta oli paljastanut. Ylisuurten vaatteiden alta oli paljastunut treenattu, seksikäs vartalo jota Bill mielellään oli katsellut.

Bill havahtui ajatuksistaan kun hänen isänsä kihlattu pyysi poikaansa esittelemään itsensä. Bill kohotti katseensa hoppariin tämän puhuessa. Seuraavaksi Billin isä pyysi häntä kertomaan jotain itsestään. ”Joo.. mä olen Bill.. 22 ja kampaaja. Ei välttämättä mikään perinteinen ammatti pojalle, mut mä tykkään mun duunista. Ainoa lapsi myös. Ollaan eletty faijan kanssa kaksin viimeiset 12 vuotta” Bill sanoi.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ti Huhti 10, 2018 11:18 pm

Tom katsoi toista silmiin tuon kertoessa olevansa Bill ja työskentelevänsä kampaajana vaikka se ei ollutkaan perinteisin ammatti pojalle, silti tuo kertoi pitävänsä työstään ja olevansa myös ainoa lapsi. Bill myös kertoi asuneensa isänsä kanssa kahden viimeiset 12 vuotta. "Mä en oo koskaan edes tavannut mun faijaa, me on aina oltu mutsin kanssa kahden. Mä täytän 25 tänävuonna." Tom jatkoi ja katsoi yhä tummatukkaa.

Tom ei saanut katsettaan irti toisesta, Bill oli jo edellisenä iltana kiinnittänyt huomionsa tullessaan juttelemaan hänelle, ja tuon hoikka ja jäntevä keho.. tummat hiukset ja nuo tumman meikin takaa pilkottavat silmät olivat saaneet hänet haluaamaan Billiä jo ennenkuin he olivat päässeet taksiin. Rokkari oli kaunein ja samalla seksikkäin mies jonka hän oli koskaan tavannut, ja kun hän oli saanut toisen mukaansa ja he olivat päätyneet naimaan kahdesti saman yön aikana ei hän saanut edellis yön tapahtumia mielestään vaan nielaisi raskaasti ja imi alahuultaan katsoessaan Billiä. Hän halusi toista, vaikkei hänen pitäisi.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Huhti 10, 2018 11:41 pm

Bill katsoi edelleen hoppari poikaa joka oli juuri kertonut olevansa häntä pari vuotta vanhempi ja ettei tiennyt kuka hänen isänsä oli. Mustatukka vilkaisi isäänsä joka nyökkäsi tälle hyväksyvästi. Mies tiesi mitä hänen poikansa aikoi seuraavaksi sanoa. ”Maria varmaan tietääkin, mut mun äiti menehtyi työkomennuksella Irakissa, kun mä olin 10 vuotias..” Bill sanoi vakavana. Äidistä puhuminen sai muistot heräämään ja Bill tunsi kyynelien nousevan silmänurkkiin. ”Anteeksi..” mustatukka sanoi ja nousi pöydässä suunnaten rivakoin askelin kohti vessaa. Hän ei halunnut itkeä. Äidin kuolema oli edelleen hänelle vaikea asia. Bill katsoi itseään vessan peilistä ja huokaisi raskaasti yrittäessään rauhoitella itseään.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ti Huhti 10, 2018 11:55 pm

Tom katsoi rokkaria edessään tuon sanoessa, että hänen äitinsä varmaan tiesikin, että Billin äiti oli kuollut työkomennuksella irakissa Billin ollessa kymmenen. Tom katsoi toista sympaattisesti, se, ettei hän tiennyt kuka hänen isänsä oli oli varmasti kivuttomampaa kuin se kuinka Bill oli menettänyt äitinsä ja vielä niin nuorena. Asia oli selkeästi vaikea tuolle, ja Tom tunsi olonsa pahaksi toisen puolesta. Kyynelten noustessa Billin silmiin ja tuon noustessa seisomaan ja lähtiessä nopeasti vessaan nousi Tom samantien automaattisesti seisomaan ja seurasi toista vessaan jättäen hämmentyneet Marian ja Mattin taaksen.

Saavuttuaan vessaan asteli Tom varovasti lähemmäs Billiä laskien kätensä tuon hartialle. "Ootko sä okei.?" Tom kysyi varovasti.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ke Huhti 11, 2018 12:13 am

Bill ei kääntynyt katsomaan kuka vessaan oli tullut, mutta tuntiessaan käden laskeutuvan hartialleen värähti mustatukka voimakkaasti. Bill kohotti peilin kautta katseensa vanhempaan poikaa ja nyökkäsi. ”Joo.. niin okei, kun äitinsä menettänyt voi olla” mustatukka huokaisi raskaasti ja käännähti ympäri. Bill nojasi käsiään takanaan olevaan lavuaariin. Hän tajusi vasta silloin kuinka lähellä vanhempi poika häntä seisoikaan. Hän saattoi miltein tuntea vanhemman pojan hengityksen kasvoillaan. Mustatukka tunsi oman hengityksensä muuttuneen välittömästi raskaammaksi ja tämä puri kivuliaan lujaa alahuultaan katsoessaan vanhempaa poikaa suoraan tämän ruskeisiin silmiin.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ke Huhti 11, 2018 12:20 am

Tom katsoi rokkaria peilin kautta hieman huolestunut ilme kasvoillaan. Toinen värähti hänen kosketuksestaan ja katsoi häntä peilin kautta sanoen olevansa niin okei kuin äitinsä menettänyt saattoi olla. "Mä oon pahoillani et sä menetit sun äidin.. mä.. oon kyllä miettiny millanen mun faija on. mutta koska se ei koskaan oo ollu osa mun elämää mä en koskaan menettäny sitä koska mulla ei sitä koskaan oo ollu." Tom totesi ja laski kätensä Billin kääntyessä ympäri ollen nyt häneen päin. Silloin Tom huomasi kuinka lähellä he todella olivat toisiaan Billin käännyttyä ympäri. Heidän hengityksensä muuttuivat raskaiksi ja sekoittuivat toisiinsa heidän katsoessa toisiaan silmiin. Tom tunsi kehonsa reagoivan Billin kehon läheisyyteen ja nielaistuaan raskaasti yhä toista silmiin katsoen astahti hän lähemmäs vieden kätensä toisen kaulan ja leuan liittymiskohtaan hipaisten tuon alahuulta peukalollaan jonka jälkeen painoi huulensa toisen omille painautuen samalla kiinni toiseen.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ke Huhti 11, 2018 12:44 am

Bill voihkaisi yllättyneenä vanhemman painaessa huulensa hänen omia vasten ja painautuessaan kiinni häneen. Automaattisesti mustatukka kietoi kätensä vanhemman kaulalle ja vastasi tämän suudelmaan. Bill erkaantui ensimmäisenä suudelmasta ja tuuppasi hopparin kauemmas itsestään. ”Tom.. meidän ei pitäisi” Bill sanoi kiusaantuneena ja kohotti uudestaan katseensa hopparin silmiin. ”Kun meidän vanhemmat menee naimisiin meistä tulee käytännössä velipuolia. Lopetetaan tämä, ennen kun enempää vahinkoa tapahtuu?” Bill jatkoi.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ke Huhti 11, 2018 12:56 am

Tom äännähti tyytyväisenä Billin kietoessa kätensä hänen niskaansa ja vastatessa hänen sudelmaansa. He ehtivät suudella vain lyhyen hetken, kun Bill työnsi hänet kauemmas ja sanoi kiusaantuneesti, ettei heidän pitäisi.. että kun heidän vanhempansa menisivät naimisiin tulisi heistä käytännössä velipuolia, ehdottaen että he lopettaisivat ennenkuin tapahtui enempää vahinkoa. Tom nielaisi raskaasti ja katsoi rokkaria silmiin nuolaisten kevyesti huuliaan. "Vaikka ne meniskin naimisiin, ei me koskaan olla oikeasti sisaruksia.. ja mä.. mä haluan sua edelleen." Tom ilmoitti käheällä äänellä ja tuijotti toista hinta raskaasta hengityksestä kohoillen.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ke Huhti 11, 2018 1:18 am

Vanhemman nuolaistessa huuliaan ja sanoessa ettei heistä koskaan tulisi oikeasti sisaruksia ja lisätessä haluavansa edelleen häntä, äännähti Bill tuskastuneena ja painoi huulensa voimakkaasti vanhemman omia vasten. Bill virnisti vanhemman huulia vasten omaa heikkouttaan. Suudelma kesto edellistä pidempään, mutta jonkun tullessa vessaan erkaantuivat he nopeasti toisistaan. ”On varmaan parempi, että me mennään eri aikaan takaisin” Bill aloitti ja laski katsettaan ”Ja sinuna ajattelisin jotain mikä laskee tuon” mustatukka jatkoi virnistäen. Bill palasi ensimmäisenä takaisin pöytään jossa tämän isä loi häneen kysyvän katseen. ”Sori, täytyi selvittää ajatuksia ja käydä tupakalla” mustatukka osittain valehteli. Juuri silloin tarjoilija toi heidän ruoat pöytään.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ke Huhti 11, 2018 1:30 am

Tom virnisti tyytyväisenä Billin laskiessa katseensa hänen huulilleen hänen nuolaistessa huuliaan ja painaessa sitten huulensa voimakkaasti hänen omilleen. Tom vastasi suudelmaan ja kietoi kätensä toisen lantion ympärille vetäen tuon itseensä kiinni. He suutelivat niin kauan, että kuulivat vessan oven aukeavan jolloin irtautuivat toisistaan. Rokkari aloitti, että oli varmaan parempi, että he menivät eri aikaan takaisin, ja kehottaessa häntä ajattelemaan jotain epäseksikästä, jotta hänen hieman kohonnut etumuksensa laskisi. "mm hyvä sun on sanoa tän jälkeen." Tom murahti, mutta antoi Billin silti mennä edellä.

Blondin lähdettyä pesi hän kasvonsa viileällä vedellä ja rauhoituttuaan hieman seuras tuota takaisin pöytään. "Mä kävin vessassa ja sain sieltä tullessa työpuhelun." Tom totesi pahoitellen äidilleen ja istuutui tuon viereen alkaen syödä tarjoilijan tuotua heille heidän ruokansa vilkaisten rokkaria ilkikurinen pilke silmissään.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ke Huhti 11, 2018 6:55 pm

Mustatukka keskittyi ruokansa syömiseen tietoisena siitä, että hoppari loi häneen katseita vähän väliä. Noin tuntia myöhemmin kaikki olivat saaneet syödyksi ja tarjoilija oli tuonut heidän laskunsa, jonka Billi isä oli maksanut. Ruokailun aikana seurue oli keskustellut lähinnä tulevista häistä. Lähinnä hopparin äiti oli pitänyt keskustelua yllä, jota seurueen miehet olivat kommentoineet vain muutamalla sanalla. Bill oli lupautunut tekemään hääkampauksen veloituksesta hopparin äidille josta tämä oli ilahtunut suunnattomasti.

Ravintolan edustalla Bill vilkaisi ranteessaan olevaa kelloaan. Jos hän olisi oikein nopea, hän ehtisi seuraavaan metroon jolla pääsisi nopeiten kotiin. Mustatukan isä ja tämän kihlattu olivat lähteneet suoraan omaan kotiinsa.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ke Huhti 11, 2018 8:14 pm

Ruokailu sujui rauhallisesti ja he keskustelivat lähinnä tulevista häistä, Bill oli lupautunut laittamaan hänen äitinsä hiukset hääkampaukselle veloituksetta joka oli ilahduttanut hänen äitiään valtavasti. Lopulta kun he olivat kaikki syöneet oli Billin isä maksanut heidän laskunsa vaikka hän oli yrittänyt ehdottaa, että voisi maksaa oman ruokansa. Heidän syötyä suuntasivat kaikki ulos, ensimmäisenä poistuivat yhdessä Billin isä ja hänen äitinsä, mutta Bill jäi seisomaan ravintolan edustalle ja vilkaisi ranteessaan olevaa kelloa. "Tarviitko kyytiä mä voin heittää.. tai me voidaan mennä meille jatkoille..." Tom ehdotti virnistäen.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun