Million dollar boy

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Vs: Million dollar boy

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Pe Maalis 30, 2018 1:01 pm

"Ei, kuukausi siitä kun mä viimeksi." Tom ilmoitti ja katsoi Blondia merkitsevästi kulmiensa alta, hän oli ollut ensimmäistä kertaa sen jälkeen kun oli alkanut harrastaa seksiä ilman seksiä kuukauden. Hänen vartalonsa kävi yhä ylikierroksilla ja blondin painauduttua uudelleen häntä vasten murahti Tom tyytyväisenä ja kietoi uudestaan kätensä toisen lantion ympärille vetäen tuon tiukasti itseään vasten tuntien hengityksensä muuttuvan jälleen raskaammaksi, myös hänen ruskeat silmänsä tummuivat himosta saaden Tomin puremaan huultaan tuijottaessaan blondia raskaasti nielaisten. Billin sitten jatkaessa, että oli se kieltämättä imartelevaa, että tuo sai hänet reagoimaan näin vahvasti, että tuon ei ainakaan tarvinnut miettiä halusiko hän tuota. Sitten viimein Bill painoi huulensa hänen omilleen saaden Tomin vastaamaan kiihkeästi suudelmaan joka kesti aivan liian vähän aikaa. Blondin kädet kiertyivät hänen niskaansa ja tuo kysyi päätyisivätkö he tänään samaan sänkyyn. Tom nielaisi raskaasti ja nyökkäsi vieden huulensa Blondin kaulalle suudellen toisen ihoa kuljettaen kieltään pitkin Billin pulssikohtaa imien toisen kaulalle uuden yhden fritsun merkiksi itsekseen samalla kun hänen kätensä liikkuivat hitaasti ja haluavasti toisen keholla.

Annie
Ray

Viestien lukumäärä : 711
Ikä : 26

Näytä käyttäjän tiedot http://storytime.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty La Maalis 31, 2018 12:31 am

”Eli silloin, kun ME viimeksi. Sä et siis ole ollut mun jälkeen kenenkään kanssa?” Bill kysyi tarkentaen ja katsoi varoen vanhempaa kulmiensa alta. Bill hymyili tyytyväisenä, kun vanhempi vastasi myöntävästi hänen kysymykseensä päätyisivätkö he samaan sänkyyn. Blondi poika hymisi, kun vanhemman huulet ja kieli kulkivat hänen ihollaan. Jälleen hän salli vanhemman imeä tummuvan fritsun kaulalleen vaikka normaalisti ei sietänyt sellaista tehtävän. Hän piti sitä vain teinien tapana merkitä omistuksensa. Bill suuteli vanhempaa poikaa pitkään ja kiihkeästi, lopulta erkauduttuaan ensimmäisenä suudelmasta katsoi hän toista merkittävästi silmiin. ”Voidaanko me jo lähteä täältä?” blondi kysyi.
Nanna

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty La Maalis 31, 2018 1:06 am

"niin, en mä.. en mä jotenki halunnu sen jälkeen kenenkään kans.." Tom totesi ja käänsi katseensa alas. Hänen vastauksensa siitä päätyisivätkö samaan sänkyyn kyseisenä iltana ilmeisesti miellytti Billiä ja tuo hänen suudellessa blondin kaulaa hymisi tuo tyytyväisenä. Tom tiesi, ettei Bill pitänyt fritsuista, ja piti niitä lapsellisina, mutta jotenkin hänestä tuntui, että hän halusi merkitä Blondin.. ehkä tälläkertaa hänen fritsunsa pitäisi ei toivotut kosijat kaukana. Hänen irrotettua huulensa toisen kaulalta painoi Bill huulensa kiihkeään suudelmaan hänen omilleen saaden Tomin murahtamaan jälleen tyytyväisenä. Billin kysyessä, voisivatko he jo lähteä nyökkäsi Tom ja suuteli Billiä vielä kerran jonka jälkeen lähti johdattamaan tuota ulos baarista ja kohti asuntoaan.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty La Maalis 31, 2018 1:25 am

Bill ei sanonut mitään Tomin vastatessa ettei ollut halunnut seksiä muiden kanssa hänen jälkeen. Ehkä vanhempi poika piti hänestä enemmän kuin paljasti, jos tämä todella oli ollut ensimmäisen kerran elämässään kuukauden ilman seksiä sen jälkeen, kun he olivat sen aloittaneet. Bill antoi vanhemman johdattaa heidät ulos baarista. Onneksi vanhemman asunnolle oli lyhyt kävelymatka. Tomin luo päästyään riisui blondi poika takkinsa naulakkoon ja jätti kenkänsä siistiin riviin eteiseen. Bill käveli peremmälle asuntoa ja sytytti valot osaan asuntoa. ”Onko sulla jotain ruokaa?” Bill sitten kysyi ja kääntyi ympäri kohti vanhempaa poikaa joka oli vieläkin eteisessä.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty La Maalis 31, 2018 1:42 am

Tom johdatti Billin asunnolleen, matka ei onneksi ollut pitkä, tämä baari oli lähempänä hänen kotiaan kuin heidän kantabaarinsa josta taas oli lyhyempi matka Billin luokse. Heidän saavuttua hänen kämpilleen riisui Bill takkinsa ja otti kenkänsä pois Tomin seuratessa toisen esimerkkiä ja seurasi sitten parasta ystäväänsä peremmälle asuntoon tuon sytyttäessä valoja. Billin kysyessä oliko hänellä jotakin ruokaa pudisti Tom päätään. "Tilataanko kiinalaista?" Tom tiedusteli sitten ja katsoi Billiä kysyvästi, tuon suostuttua tilasi hän asunnon alakerrassa olevasta kiinalaisesta ravintolasta heidän vaki annoksensa vetäen kengät jalkaansa ja kävi hakemassa ne jonka jälkeen palasi takaisin asuntoonsa ja otti itselleen kokistölkin jääkaapista nostellen heidän ruoka rasiansa pöydälle.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty La Maalis 31, 2018 9:10 pm

Sillä aikaa, kun vanhempi pojista oli hakemassa heille tilaamansa kiinalaista alakerran ravintolasta oli Bill vaihtanut päälleen rennommat vaatteet jotka oli lainannut vanhemman vaatekaapista. Bill istui Tomin sohvalla, kun tämä palasi hetkeä myöhemmin takaisin. Blondi poika haki itselleen kokiksen jääkaapista ja nappasi pöydältä ruokansa istuen takaisin sohvalle. Bill oikoi hoikat jalkansa sohvalle ja avasi tvn jossa pyöri joku tosi- TV sarja. ”Olisiko meistä seurustelemaan?” Bill yllättäen kysyi ja käänsi katseensa vanhempaan poikaan joka oli hetkeä aiemmin istunut hänen viereensä sohvalle.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty La Maalis 31, 2018 9:27 pm

Tom siirtyi seuraamaan Billiä sohvalle, ruuan ja juomansa kanssa istuen Billiä vastapäätä yhdelle nojatuoleista alkaen syödä ruokaansa. Billin sitten yhtäkkiä kysyessä olisiko heistä seurustelemaan. "Eihän me tiedetä sitä ennen ku me kokeillaan.." Tom totesi olkiaan kohauttaen. Hän jatkoi syömistään katsoen Billä kulmiensa alta vaihtaen hieman asentoaan, hänen etumuksensa oli yhä puolikova toisen läheisyyden ja yli kuukauden selibaatin vuoksi. Hän halusi Billiä, kovasti. Tom nielaisi raskaasti ja yritti keskittyä syömiseen ja rauhoitella lähes ylikierroksilla käyvää kehoaan mikä oli vaikeaa, koska Bill oli niin lähellä. "Haluaisitko sä seurustella?" Tom tiedusteli katsoen Billiä yhä kulmiensa alta.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty La Maalis 31, 2018 10:26 pm

Bill jatkoi ruokansa syömistä ja vilkaisi välillä nojatuolissa istuvaa ystäväänsä joka tuntui vähän väliä katselevan häntä salaa. ”Älä syö mua katseellasi” blondi poika sanoi virnistäen ja katsoi ystäväänsä merkittävästi. Hänellä oli aiemmin vaihtanut päälleen hopparin kaapista löytämänsä ylisuuren t-paidan jonka alla hänellä oli enää vain bokserit. Bill risti paljaat jalkansa sohvalla ja käänsi katseensa vanhempaan poikaan. ”Seurustella, tapailla.. kokeilla voisiko tästä tulla jotain suurempaa.. joo.. haluan mä” Bill vastasi mietteliäänä. Kyllä hän halusi kokeilla voisiko heistä Tomin kanssa tulla enemmän, kuin ystäviä. Voisiko heistä tulla pari, vaikkakin se samaan aikaan pelotti häntä suuresti.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty La Maalis 31, 2018 10:41 pm

Tom jatkoi syömistään samalla kun antoi katseensa valua alas toisen kehoa varsinkin toisen paljaille jaloille. Billin sitten komentaessa virnistäen häntä olemaan syömättä tuota katseellaan. "mm.. mitäs vaihdoit sit vaattees." Tom hymisi nuolaisten huuliaan jatkaen syömistä katse tiiviisti Billissä. Hänen kysymykseensä halusiko Bill kokeilla deittailua vastasi tuo hänelle haluavansa kokeilla seurustelua, tapailua.. kokeilla voisiko heistä tulla jotain suurempaa. "Mäkin haluan sitä." Tom vastasi ja sai juuri syötyä ruokansa loppuun katsoen nyt Billiä silmät himosta tummuen. "Mm.. B...?" Tom hymisi vihjailevasti ja tuijotti Blondia nälkäisenä hengitys jälleen kiihtyen.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty La Maalis 31, 2018 11:01 pm

Bill laski melkein syödyn take away boksin sohvapöydälle ja käänsi uudestaan katseensa vanhempaan poikaan joka tuijotti häntä intensiivisesti nojatuolista. Blondi poika kurotti kädellään ja nappasi vanhempaa poikaa ranteesta vetäen tämän kanssaan sohvalle. Bill laskeutui sohvalle makaamaan ja veti vanhemman pojan puolittain päälleen. Kahdet huulet painuivat välittömästi vasten toisiaan, kun kiihkeät suudelmat vaihtoivat omistajaa. Bill liu’utti kätensä vanhemman pojan paidan alle, hyväillen tämän paljasta, lihaksikasta selkää sormillaan. ”Mä tiedän sun haluavan mua.. sun katse syö mua kaiken aikaa, mut voidaanko me edetä rauhassa?” Bill kysyi alahuultaan purren.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty La Maalis 31, 2018 11:09 pm

Tom antoi Billin vetää hänet perässään sohvalle johon Bill laskeutui makaamaan vetäen hänet päälleen. Tom vastasi kiihkeästi Billin suudelmaan asettuen osittain Billin jalkojen väliin vieden toisen kätensä Billin poskelle. Tuntiessaan nuoremman kädet paitansa alta hänen lihaksillaan murahti Tom himoavasti ja liikautti lantiotaan Billin omaa vasten. Silloin Bill kuitenkin irrottautui heidän suudelmistaan ja katsoi häntä sanoen, että tiesi hänen haluavan tuota.. että hänen katseensa söi tuota kaiken aikaa.. mutta pyysi sitten vosivatko he edetä rauhassa. Tom nielaisi raskaasti ja yritti vetää syvään henkeä. "Tottakai.. mutta B sit mun täytyy mennä käymään suihkussa.. yli kuukauden tauko.. ja sä.. luoja mä en oo halunnu ketään koskaan yhtä paljon ku mä haluan sua.. mun täytyy käydä vähän rauhottuun.." Tom sanoi ääni käheänä ja alkoi vetäytyä toisen jalkojen välistä nousten istumaan sohvalle.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty La Maalis 31, 2018 11:19 pm

Bill kohottautui puoli-istuvaan asentoon sohvalla ja laski kätensä vanhemman sohvalla pitämän käden käden päälle. ”En mä sitä tarkoittanut, ettenkö mä haluaisi, sua nyt” blondi poika sanoi lempeällä äänellä ja veti vanhemman uudestaan lähelleen. ”Mä tarkoitin, ettei meillä oo kiire.. mun tarvii olla töissä vasta ylihuomenna” Bill jatkoi virnistäen ja nosti toista kulmaansa ovelasti. ”Mä lupaan, että sun naapurit tulee vihaan meitä seuraavien päivien aikana..” blondi sanoi ylikorostetun seksikkäällä äänellä ennen kuin painoi huulensa jälleen vanhemman omia vasten.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty La Maalis 31, 2018 11:36 pm

Tom istui sohvalla ja koitti rauhoitella itseään, kun Bill itse kohottautui myös puoli istuvaan asentoon laskien kätensä hänen omalleen ja sanoi sitten lempeästi, ettei tuo sitä tarkoittanut.. etteikö olisi halunnut häntä saaden Tomin vilkaisemaan Billiä silmät tummina himosta antaen tuon vetää itsensä uudelleen lähelleen. Kun Bill sitten totesi, että tuon tarvitsi olla töissä vasta ylihuomenna virnisti Tom leveästi ja painoi huulensa himoavaan suudelmaan Billin omia vasten. "Hyvä sit et mullaki sattu just oleen viikonloppu vapaata." Tom hymisi ja liikautti lantiotaan voimakkaasti Billin omaa vasten vieden kätensä oman tpaitansa alle joka Billillä oli päällään ja lähti liu'uttamaan sitä ylöspäin toisen kehoa vieden huulensa ja kielensä taas kiusaamaan Billin kaulaa samalla kun hänen kätensä nyt kulkivat blondin paljastuvalla ylävartalolla samalla kun hän hieroi lantiotaan ja jo kohonnutta etumustaan toisen omaa vasten. "JA ihan sama mun naapureille, saisivat vaan olla onnellisia mun puolesta, naapurin mummokin kysellyt että miksis mulla ei ole seurustelukumppakia kun ei oo nähny mua koskaan ku vvaan satunnaisesti sun kanssa ja sillon me on käyttäydytty vaan kaverimielessä.. eiköhän lopu tän jälkeen kyselyt.." Tom hymisi Billin kaulaa vasten kuljettaen kieltään Billin kaulalla ennenkuin painoi huulensa jälleen himoavaan suudelmaan tuon huulia vasten.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Su Huhti 01, 2018 9:43 pm

Bill riisui auki olevan hupparin vanhemman päältä ja liu’utti kätensä pojan rennon trikoopaidan alle. Pian sekin päädyin lattialle hupparin seuraksi. Bill hymisi tyytyväisenä, kun vanhemman huulet kulkivat pitkin hänen kaulansa kalvakkaa ihoa ja tämä puski voimakkaasti etumustaan hänen omaansa vasten. Bill kietoi jalkansa vanhemman ympärille ja painoi toista voimakkaammin itseään vasten.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Su Huhti 01, 2018 10:35 pm

Tom antoi Billin työntää hupparin alas harteiltaan nakaten sen lattialle tehden saman tuon alkaessa riisua hänen trikoo paitaansa. Lopulta he olivat molemmat paidatta, Billillä yllään vain boxerit, hänellä farkut ja boxerit. Tom palvoi huulillaan ja kielellään Billin kaulaa ja nautti tuon hymistessä tyytyväisenä reaktioksi. Billin kietoessa hoikat jalkansa hänen lantionsa ympäri murahti Tom tyytyväisenä ja laskeutui paremmin "makaamaan" toisen päälle työntyen uudelleen ja uudelleen blondia vasten suudellen nyt tuon rintakehää vieden sitten kielensä hieromaan blondin nänniä samalla kun kuljetti käsiään himoavasti toisen keholla.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Su Huhti 01, 2018 10:44 pm

Bill voihkaisi äänekkäästi kun vanhempi pojista vei kielensä kiusoittelmaan hänen paljasta nänniään. Ne olivat aina olleet äärimmäisen herkät kosketuksella vaikka hänen toista nänniä koristikin hopeinen rengas. Bill laski hyväili käsillään päällään makaavan pojan paljasta selkää ja vei kätensä tämän vyön soljella jonka avasi nopeasti näppärällä sormillaan. Hitaasti blondi poika alkoi valuttaa niitä alaspäin. ”Vaikka mä voisin tehdä sen tässäkin, mä tiedän sun sängyssä olevan parempi jousitus” Bill sanoi virnistäen ja katsoi vanhempaa poikaa merkittävästi silmiin.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Su Huhti 01, 2018 11:24 pm

Tom virnisti tyytyväisenä Billin voihkaistessa äänekkäästi hänen hieroessa kieltään toisen nänniä vasten, vai olivat toisen nännit tuolle noin herkät. Täytyisi pitää mielessä. Tom virnisti ja vei kielensä nyt Billin toiselle, lävistetylle nännille hieroen kieltään nyt toisen lävistettyä nänniä vasten. Hänen kiusatessa Billin nännejä availi Bill hänen vyötään ja liu'utti sitten farkut hänen päältään todeten virnistäen, että olisi varmis harrastamaan seksiä vaikka siinä, mutta tiesi hänen sängyssään olevan parempi jousitus. "mm.. sä oot oikeassa." Tom hymisi ja nousi seisomaan nostaen kevyesti Billin hajareisin syliinsä ja kantoi tuon kohti sänkyään suudellen Billiä himoavasti etumuksensa painaen jo Billin takapuolta vasten hänen kantaessa toista.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Huhti 03, 2018 9:19 pm

Bill kietoi hoikat jalkansa välittömästi vanhemman vyötärön ympärille tämän hyppyyttäessä hänet kevyesti syliinsä. Kiihkeät suudelmat vaihtoivat omistajaa koko lyhyen matkan sohvalta vanhemman pojan leveään parisänkyyn. Bill veti heidän päästyä sänkyyn vanhemman pojan takaisin päällensä ja kiepautti heidät nopeasti ympäri. Nuorempi katseli allaan makaavaa poikaa viekkaasti hymyillen. Blondi laskeutui sängylle vanhemman jalkojen väliin ja riisui tämän päällä olleet housut pitkin lattiaa. Bill vilkaisi nopeasti toista silmiin ennen kuin täysin varoittamatta sulki huulensa vanhemman erektion ympärille. Tyytynäinen virne levisi nuoremman huulille, kun hän kuuli vanhemman voihkaisevan äänekkäästi. Juuri tuollaista reaktiota hän oli odottanut. Kiusoitellen Bill hyväili lävistetyllä kielellään vanhemman vartta ja aina välillä puristi sitä voimakkaasti huulillaan.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ti Huhti 03, 2018 10:06 pm

Tom piti siitä kuinka helppo hänen oli nostaa Bill syliinsä ja antaa tuon kietoa pitkät hoikat jalkansa hänen ympärilleen. Hän piti tunteesta Billin kehosta omaansa vasten, ja kuukausi ilman toisen läheisyyttä hänen saatuaan maistiaiset yhdessä olosta Billin kanssa oli ollut täyttä tuskaa. Heidän päästyä sängylle veti Bill hänet päälleen ja käänsi heidät sitten niin, että istui hänen jalkojensa välissä vilkaisten häntä viekkaan näköisenä saaden Tomin tuijottamaan toista raskaasti huohottaen. Bill riisui ensin hitaasti hänen housunsa saaden hänen hengityksensä kiihtymään kokoajan pikkuhiljaa. Blondin sitten yhtäkkiä ottaessa hänen kuuman ja kovan miehuutensa suuhunsa voihkaisi Tom kovaan ääneen ja puristi molemmat kätensä nyrkkiin lakanan ympärille. Bill osasi ehdottomasti hommansa paremmin kuin yksikään nainen kenen kanssa hän oli ollut. Tom huohotti ja vaikeroi nautinnosta puristaen silmiään kiinni kunnes avasi silmänsä ja katsoi blondia silmiin laueten melkeen sillä hetkellä nähdessään Billin ilmeen ja tuon huulet miehuutensa ympärillä. "Luoja B.. ah.. jos sä jatkat mä.. mä laukeen kohta.!" Tom murahti yrittäen pidätellä itseään jotta ei laukeaisi vielä.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Huhti 03, 2018 10:34 pm

Bill kohotti hieman katsettaan ja vilkaisi sängyllä kiemurtelevaa vanhempaa poikaa. Näky sai hänet ehdottomasti kiihottumaan, jos hän ei sitä vielä aiemmin ollut. Blondi poika imi vain voimakkaammin vanhemman erektiota ja hyväili kielellään sen herkkää kärkeä kiusoitellen. Bill jätti täysin huomiotta vanhemman sanat siitä, että laukeaisi kohta ellei hän lopettaisi. Nuorempi kohotti vain ovelasti toista kulmaansa ja voimisti huuliensa otetta pojan varrella entisestään. Se sai vanhemman pojan huulilta kirvoitettua voimakkaan murahduksen. Vaadittiin vain muutama tarkkaan harkittu kielen liikautus ja vanhempi kaulesi nuoremman suuhun. Bill nieleskeli parhaansa mukaan ja pyyhki tämän jälkeen suupieliään hymyillen vienosti. "Mä lupaan pitää huolen, ettei tämä jäänyt ainoaksi kerraksi" Bill sanoi.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Annie lähetetty Ti Huhti 03, 2018 10:55 pm

Tom yritti hillitä itsensä ja rauhoitella kierroksilla käyvää kehoaan, mutta kun Bill ei osoittanut merkkiäkään lopettamisesta vaan jatkoi hänen miehuutensa imemistä hieroen lävistettyä kieltään hänen kärkeään vasten. "B.. B..Bill..!!" Tom vaikersi tuntien rajansa lähestyvän nopeasti ja lopulta laukesi voimalla toisen kurkkuun kaareuttaen selkäänsä ja lysähti sitten uupuneena takaisin sängylle raskaasti huohottaen. Tom yritti tasailla hengitystään ja vilkaisi Billiä nautinnosta sumein silmin ja virnisti tyytyväisenä. "Ai orgasmiks tälle iltaa vai suihin otoksi?" Tom kysyi virnistäen ja veti Billin osin päälleen makaamaan ja hyväili tuon kylkeä rintakehä yhä voimakkaasti kohoillen.

Annie
Ray

Viesti kirjoittaja Nanna lähetetty Ti Huhti 03, 2018 11:56 pm

Bill pyyhki edelleen suupieliään vanhemman kysyessä tarkennusta hänen sanoihin. ”Jälkimmäinen, ei nyt makeaa mahan täydeltä” Bill naurahti ja antoi vanhemman vetää itsensä päälleen. Bill hymisi hiljaa, kun vanhemman käsi hyväili hellästi hänen paljasta kylkeään. Bill suukotti vanhemman edelleen voinakkkaasri kohoilevaa rintakehää ja laski päänsä sitä vasten. Vanhemman hengityksessä oli jotain todella rauhoittavaa. ”Tähän voisi melkein tottua..” Bill sanoi hiljaa.
Nanna

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: